בנאלי או מפצוץ? הצ'יינסמוקרז בסינגל חדש. צילום מסך מיוטיוב

בנאלי או מפצוץ? הצ'יינסמוקרז בסינגל חדש

הם הגיעו לישראל בקיץ האחרון, שחררו אלינו להיטים וזכו בפרסים. כעת, צמד הצ'יינסמוקרז משחררים אלינו סינגל חדש. האם הוא יהיה מוצלח כפי שהיו הקודמים או שהוא דווקא גרם לאכזבה אחת גדולה?

במידה ולא יצא לכם לשמוע על צמד "הצ'יינסמוקרז", מדובר בצמד תקליטנים אמריקאים- יהודים שהתחילו את דרכם כיוצרי רימקסים ללהקות אינדי. מאז ועד היום הם עשו דרך ארוכה, כבשו את מצעדי הבילבורדס מספר פעמים והוציאו שלל להיטים שכולנו מכירים, בינהם "selfie", "closer" ,"dont let me down" ועוד רבים וטובים. ובנוסף לכל הטוב הזה, יצא להם להופיע בישראל בקיץ האחרון. והיום (ו'), משחררים אלינו להיט חדש. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

השיר החדש של הצמד האהוב נקרא "You owe me" והוא יקח חלק באלבומם השני שלהם יחד עם השיר "sick boy". בתחילתו הרגשנו שהצמד לא מחדש הרבה, מצמד כל כך מעולה הציפיות שלנו היו גבוהות מהרגיל. מדובר בשיר מונוטוני והרגשנו שלא מדובר במשהו שלא שמענו בעבר. אך כאשר הגענו לחלק האחרון של השיר נזכרנו למה אנחנו כל כך אוהבים את השניים וקיבלנו את מבוקשנו.

 

הוא היה עם 'וייב' מעולה וסופר מעניין. ובנוסף אליו, צירפו קליפ מעניין לא פחות שאמנם התחיל רגוע אך בהמשכו הם הפכו לצמד ערפדים ונדמה כי יצאו מסרט אימה ממש מוצלח! המהפך הפך את ארוחת הערב שהוצגה לנו בו למלאת עניין במהירות. מארוחת ערב רגועה ושיגרתית מצאנו את עצמנו בסרט אימה מפחיד למדי עם אפקטים מוצלחים שלחלוטין עשו את העבודה. לסיכום, הסינגל החדש נחמד מאוד ואנו בטוחים שלשניים יש עוד מה להראות לנו בהמשך. ואם תשאלו אותנו, אנחנו בטוחים שלא נתאכזב. 



תגובות