לוס בוזגלוס: איב & ליר משחררים קליפ חדש עם נטלי דדון. צילום: באדיבות יחסי ציבור

לוס בוזגלוס: איב & ליר משחררים קליפ חדש עם נטלי דדון

צחי ואלירון בוזגלו חוזרים לפרונט עם להיט חדש ומבטיח - "כוכבת". כיאה לשם של השיר, הם גייסו את נטלי דדון, כדי לגלם את הדמות הראשית בקליפ • מה קשור אורן חזן וצחי ופרחית?

צמד האחים המצליח עושה זאת שוב. לאחר שפרצו לחיינו בסערה, משחררים הבוקר (ב') האחים איב אנד ליר, סינגל חדש שעונה לשם "כוכבת". כיאה לצמד האחים, גם הסינגל הזה מלווה בקליפ מושקע במיוחד כשהפעם הם גייסו לא מעט שחקני חיזוק ובראשם נטלי דדון שמככבת בקליפ, אורן חזן (שלא יבייש אף דוד או דודה על רחבת הריקודים) ואפילו צחי ופרחית שם! 

כוכבת - איב & ליר, בימוי: שהר גולובאטי
 

הלהיט החדש ממשיך את הקו המוזיקלי שסחף את המוזיקה הישראלית בקיץ האחרון - אנחנו מתכוונים כמובן לקצב הרגאטון הלטיני, מתובל עם מזרחית ים תיכונית שמאפיינת את הסגנון של הצמד. אין ספק, איב אנד ליר, עושים את העבודה שלהם טוב. הסינגל החדש קיצבי, מהיר, יש לו קצב קליט מאוד - בדיוק כמו שאר הסינגלים שלהם. אפשר להתווכח על איכות המילות והליריקה, אבל על הקצב אי אפשר להתווכח ואנחנו בטוחים שהשיר הזה הולך לככב אצלכם ברמקולים בקיץ הקרוב.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

עכשיו, בואו נדבר רגע על הקליפ. השניים גייסו שורה מרשימה של כוכבים שייקחו חלק בקליפ שלהם - נטלי דדון היפיפיה, מככבת בתור ספק סטודנטית ספק תלמידת תיכון; אורן חזן שמרים בריקודים ואפילו צוחק על עצמו עם סלפי - אך הפעם לא עם דונלד טראמפ; ואפילו צחי ופרחית מככבים ורוקדים בקליפ. אין ספק, האחים נתנו פה שואו. 

איב אנד ליר בביצוע מיוחד באולפן ל"בשכונה של". צילום: יוגב אטיאס
 
תגובות