הסוף? חברת פיפת' הרמוני בצעדים ראשונים לקריירת סולו. אינסטגרם

הסוף? חברת פיפת' הרמוני בצעדים ראשונים לקריירת סולו

לאחר שקמילה קביו עזבה את הלהקה לטובת קריירת סולו, כעת אלי ברוק חברת הלהקה עושה צעד גדול ומשמעותי בדרך לקריירת סולו. אז האם צפויה לנו עוד עזיבה? כל הפרטים

עברה שנה מאז העזיבה הדרמטית של קמילה קביו מהלהקה פיפת' הרמוני וכבר חברה נוספת בדרך לקריירת סולו. מקורות מכל רחבי העולם מספרים כי אלי ברוק חתמה בימים אלה על חוזה כזמרת סוליסטית בחברת הקלטות והמעריצים בלחץ שמא פירוק הלהקה יהיה קרוב מתמיד. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

את השנה האחרונה עברו הבנות בהצלחה גדולה לאחר שלחץ גדול היה על הכפתיים שלהן מאז עזיבתה של קביו. והן הצליחו להישאר בראדר שלנו עם שירים טובים והוכיחו שהן מסוגלות להצליח גם כרביעייה, אבל היום (ה') מתגלה כי אלי ברוק חברת הלהקה עשתה את הצעד הראשון בדרך לקריירת הסולו שלה וחתמה על חוזה הקלטות. מה שמראה כי בקרוב תחל ברוק לעבוד על קריירה משלה.

© צילום: GettyImages

 למרות הפלאשבק שהסיפור יוצר, מעריצים ברחבי העולם לא ממהרים להספיד את הלהקה האהובה. יש הטוענים כי כולן מנסות לפרוץ בנוסף ללהקה, כמו דיינה ג'יין האנסן ונורמאני קורדי ששיחחרו שת"פים מחוץ ללהקה שהצליחו מאוד. אך יש כאלה שדווקא מרגישים את הסוף וטוענים שבנות הלהקה מפזרות "רמזים" נסתרים לאור העובדה שכולן עם חוזה הקלטות נפרד לקריירת הסולו שלהן. 

מרגישים את הסוף?
מרגישים את הסוף?

 כרגע אין שום אישור לתיאוריות שצצו בעקבות חתימה של אלי על חוזה הקלטות והלהקה עדיין לא מתפרקת, ולמרות שלכולן יש סיכויים טובים להצליח מחוץ ללהקה אנחנו מעדיפים אותן ביחד. 

 

תגובות