ביקורת הופעה: "לא עוד מופע שירה". צילום: ליאור כתר

ביקורת הופעה: "לא עוד מופע שירה"

אמש, פתחה שירי מימון, הזמרת המצליחה והאהובה, סיבוב הופעות ארצי עם הלהיטים והשירים הגדולים שלה. אז מה חשבנו עליו?

שירי מימון נמצאת כבר לא מעט שנים בקריירת המוזיקה, ובהחלט אפשר להגיד שהיא אחת מהזמרות המצליחות ביותר שקיימות כרגע. היא התחילה את דרכה דרך הריאלטי "כוכב נולד", ומאז כבשה עוד ועוד פסגות, שביניהן הייתה סגירת מעגל קטנה- שיפוט בתכנית הריאלטי "אקס פקטור ישראל". אמש, פתחה שירי סיבוב הופעות ארצי, ואנחנו היינו שם.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

© ליאור כתר

המופע נפתח בשיר "אחותי", אחד השירים החדשים ביותר של שירי, והימם את כל הקהל. לאחר מכן, עברה לשיר "חלק ממך", שזהו אחד השירים האהובים והמוכרים ביותר שלה. בקטע זה, שירי מספרת לקהל על כמה היא מתרגשת לפתוח את סיבוב ההופעות הארצי שלה, וכמה זה מרגש לה לעמוד באולם הזה מול כולנו. קטע זה היה נורא מרגש, ונתן תחושה אישית ממנה.

לאחר מכן, היא המשיכה למספר שירים מוכרים ואהובים ביניהם "יותר טוב לסלוח", "אוויר" ועוד. בקטע זה היא סיפרה לנו, על סיפור שקרה לה השבוע, ובכך הצחיקה את כל הקהל, וגרמה לנו לחייך בלי קשר לשירים. המעבר הזה בין הקישוריות לשירים היה מוצלח מאוד, ונתן לקהל תחושה של חיבור ביננו, כאילו יש יחודיות מסויימת במופע, וזה לא עוד מופע שירה.

שירי מימון
© ליאור כתר

מיד לאחר קטע הדיבור, היא המשיכה לשיר "זה לא מה שהבטיחו לי", ויצרה איתו מאשאפ מיוחד לשיר "אף אחד" של קרולינה. השילוב הזה היה מיוחד והעיף את כל הקהל ללא צל של ספק. בשלב זה של המופע, כל הנגנים ירדו מהבמה, ושירי נשארה ישובה יחד עם נגן הגיטרה, ויחד הם שרו את "כשהלכת", לאחר ששירי סיפרה את הסיפור מאחורי השיר. כל הקהל התרגש והרגישו את התחושה הזאת באוויר. שירי המשיכה בחלק המרגש, יחד עם סולו פסנתר, הקדישה את השיר "יא מאמא" לאמא, ואף התקדמה אל הקהל ושרה אותו יחד איתה ועם משפחתה.

ברגע זה, שירי סיפרה כי היא עומדת לבצע שיר שכתב לה לא אחר מאשר קובי אפללו, ובלי שבכלל הספקנו להבין מה קרה, עלה בהפתעה קובי אפללו לבמה וביחד הם העלו לכל הקהל חיוך עם הפרצוף.

© ליאור כתר

שירי הזמינה את כל הקהל להתקרב לבמה ולרקוד יחד איתה, ומחלק מרגש במופע, בין רגע כל הקהל עמד על הרגליים ושר יחד עם שירי את השירים. את ההופעה סיימה שירי בשיר "יש לי הכל", ולא הרבה זמן לאחר מכן עלתה להדרן מצויין, עם שני שירים מצויינים- "שלג בשרב", והשיר הנוסטלגי "אהבה קטנה"- סיומת מושלמת למופע מושלם.

לסיכום, ההופעה הזה ללא ספק הייתה בין ההופעות היותר טובות שהייתי בהן. שירים מקפיצים ומרגשים, מאשאפים מצוינים, ובין לבין המון קטעי דיבור של שירי שהצחיקו את הקהל והעלו בכולנו חיוך. הייתה תחושה בהופעה של קשר ישיר עם שירי, כאילו אתה בהופעת יחיד מולה, וזה דבר נדיר בהופעות.

© ליאור כתר
© ליאור כתר
תגובות