טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של טיילור סוויפט. צילום מסך מיוטיוב

טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של טיילור סוויפט

כיום יש לנו המון זמרים בעולם וברחבי הארץ ולכולם מגוון שירים שכתבו ויצרו במהלך השנים. אך למרות עשרות השירים שיש לכל זמר, יש את המסוימים שנכנסו לנו ללב ונשארו שם. במיוחד בשביל זה כתבת המוזיקה שלנו, ליאב דר, בטור שבועי מיוחד, מכינה לכם את חמשת השירים הכי אהובים של הזמרים האהובים. והפעם - טיילור סוויפט!

טיילור סוויפט לחלוטין השתלטה לכולנו על הפלייליסט בשנים האחרונות עם אין ספור להיטים מעולים. כידוע, היא אחת מזמרות הפופ המצליחות כיום והיא ממשיכה להוכיח לנו שהיא כאן כדי להישאר שנה אחרי שנה. השבוע הכנו לכם את חמשת השירים הכי טובים שלה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

 We Are Never Ever Getting Back Together

השיר הראשון שבחרנו הוא אחד משיריה הראשונים של סוויפט, השיר זכה להצלחה מסחררת ברחבי העולם והוא היה שירה הראשון שזכה במקום הראשון במצעד הבילבורדס ומכר למעלה משבעה מליון עותקים! השיר מתאר את תסכולה של הזמרת ממאהב באותה התקופה. אך עם כמה שהתיאור נשמע מבאס, זהו אחד השירים שאי אפשר שלא להתמכר אליהם בשנייה. אתם עדיין פה? כנסו לשמוע אותו.

 

Love story

אם אתם מאמינים באהבת אמת זה לגמרי השיר בשבילכם, השיר מתאר סיפור אהבה חופף לזה של רומיאו ויוליה בצורה מעט קיטשית וקסומה. סוויפט כתבה אותו בעצמה וסיפרה כי ביססה אותו על סיטואציה שקרתה לה בבית הספר, הזמרת החלה לצאת עם ילד שההורים שלה אסרו עליה לצאת איתו כי הוא הייתה לו התנהגות בעיתית, אבל היא לא שמה לב להתנהגות הזו , כעסה על ההורים שלה וכתבה את השיר הזה בו היא מתארת את אהבתם האסורה כזו של רומיאו ויוליה. מדובר באחד השירים הכי רומנטים שיש אם תשאלו אותנו.

 

I Don't Wanna Live Forever

במהלך השנים הזמרת שיטפה פעולה עם מספר גדול של זמרים ובינהם אד שירן, פיוצר וקנדריק למאר אבל האהוב עלינו ביותר הוא השיר שלה עם זאין מאליק, השיר לוקח חלק בסרט "50 גוונים של אפור" והוא זכה לכמעט חמש מאות מליון צפיות ביוטיוב! הקולות של השניים משתלבים בצורה פשוט מעולה ביחד וזה לגמרי אחד מהשירים הכי מצליחים של שניהם.

 

 shake it off

אנחנו מניחים שמעטים הקוראים שלא יכירו את השיר האהוב "shake it off", מדובר באחד השירים הכי מצליחים של סוויפט והוא גרף את המספר הבלתי יאומן של שני בליון צפיות ביוטיוב.והוא שירה הראשון של הזמרת שלא שילב כלל אווירת קאנטרי- וכלל אך ורק פופ . כיאה ללהיט פופ אי אפשר שלא להתחיל לרקוד כששומעים אותו, אז אם עבר עליכם יום מעט מבאס אנחנו לגמרי ממליצים לכם ללכת לשמוע את השיר הזה!

 

look what you made me do

כאשר הזמרת בישרה על הסניגל המדובר, אושר הציף אותנו בשל העובדה שלפני יציאתו סוויפט הבהילה את כולנו, כאשר השביתה את חשבון האינסטגרם שלה והכריזה שהיא לוקחת הפסקה מהרשתות החברתיות. ואז אי-שם בסוף אוגוסט היא החזירה את החשבון והודיעה לכולנו על השיר החדש. והוא לחלוטין הראה לנו צד אחר בסוויפט, צד אפל שעדיין לא הכרנו בה וכיאה להפתעה שכזו הוא אף שבר שיא והיה הקליפ שזכה למספר הגבוהה ביותר של צפיות ביוטיוב ביממה הראשונה שלו. 

 

 

 
תגובות