הזמן שלה: ספיר דרמון בסינגל חדש עם הפתעה מעניינת. צילום מסך מיוטיוב

הזמן שלה: ספיר דרמון בסינגל חדש עם הפתעה מעניינת

הכוכבת האהובה כבר הוכיחה לנו לא פעם שהיא זמרת מעולה ונכנסה במהרה לעולם המוזיקה המקומית. והיום, משחררת אלינו סינגל שלישי בשם "הזמן אשם". האם הוא מנצח את הקודמים? ומי השחקן אותו שמחנו לראות לצידה בקליפ?

את ספיר דרמון הכרנו עד לא מזמן תחת הטייטל שחקנית כשהתפקיד הבולט ביותר שלה היה בסדרת הנוער "ראש גדול" שם גילמה את יעל. בחודשים האחרונים עובדת הזמרת על האלבום החדש אותו עתידה לשחרר בקרוב. עד כה שיחררה דרמון את הסינגלים "מה קורה אצלי" ו"צלקות". היום, משחררת את הסינגל "הזמן אשם" בו היא מארחת חבר ותיק

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

 

ניתן להבחין כי התחילה הזמרת את השיר בסגנון רגוע ולאט לאט עלתה עם עוצמת קולה במידה המדוייקת, מה שתרם לרוגע ולשקט של השיר. הסינגל נכתב על ידי דרמון בעצמה יחד עם גילי רוזנברג. והוא מדבר על עצם העובדה שאנו לא יכולים לעצור את הזמן ולחזור אחורה. הפרטנר בו בחרה דרמון לככב בקליפ הוא לא אחר מתומר אופנר (שגילם את דמותו של שחר ב"ראש גדול") וכמו בסדרה האהובה, גם כאן אנו רואים כי השניים כביכול במערכת יחסים מסויימת כאשר כל אחד בסופו של דבר הולך לדרכו, כפי שניתן לראות בקליפ. לסיכום, הסינגל טוב. אנו שמחים לשמוע עוד ועוד מהזמרת האהובה ומצפים לעוד שירים מאלבומה.

תגובות