שברו שיאים: רשימת השירים הנצפים ביותר . צילום מסך מיוטיוב

שברו שיאים: רשימת השירים הנצפים ביותר

רשימת השירים העולמית שלנו היא ארוכה ובעלת סגנונות שונים ומגוונים. אך ישנם כמה שבלטו לנו במיוחד. אז אילו שירים נכנסו לרשימה המכובדת?

אמנם ג'סטין ביבר היה הראשון לשבור את השיא והגיע למיליארד צפיות ביוטיוב עם להיטו הראשון "baby", אך מאז הגיעו כמה שירים חדשים שזכו להיכנס לרשימה הזו והם מוצלחים לא פחות!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

Despacito

למקום הראשון שלנו, עם כמעט חמישה מליארד צפיות הגיע הלהיט הלטיני "despacito". השיר יצא בשנת 2017, ותוך זמן קצרזכה לתואר "הקליפ הנצפה ביותר ביוטיוב". כבר כשיצא לפני קצת יותר משנה, היה ברור לכולנו שהשיר הספרדי הולך להיות להיט קיץ מטורף, ולא טעינו. בנוסף לכך, הגיע גם למקום השלישי ברשימת הקליפים הכי נצפים בישראל לשנת 2017. ומה עם הגרסה של ג'סטין לשיר המפורסם אתם שואלים? רק נגיד שגם הוא הגיע למספר צפיות מכובד שעומד כרגע על 615 מיליון צפיות.

 

See You Again

במקום השני שלנו, בהפרש צפיות משמעותי מ-"despacito", הגיע השיר "see you again" עם שלושה וחצי מיליארד צפיות. שיתוף הפעולה בין הראפר ויז קאליפה לבין צ'ארלי פות', שם שמענו אותו לראשונה, ופשוט התאהבנו! השיר יצא בשנת 2015 במסגרת פסקול הסרט "מהיר ועצבני 7" ונכתב כהצדעה לכוכב פול ווקר, אשר לא הספיק להשלים את הצילומים לסרט בעקבות תאונת דרכים בה היה מעורב. 

 

Shape of You 

למקום השלישי שלנו הגיע השיר האהוב "shape of you", עם שלושה מיליארד צפיות. הלהיט הענק שיצא בשנת 2017, היה מיועד להיות דואט שלו עם הזמרת האהובה ,ריהאנה. אך היא דחתה את ההצעה בנימוס והוא הוציא אותו כסינגל. הוא כולל קצב קליט ביחד עם מילים מרגשות ויוצר לנו שיר אהבה חמוד שפשוט כיף לשמוע כל הזמן.

 

Uptown Funk

עם כמעט שלושה מיליארד צפיות, הגיע השיר "uptown funk" של ברונו מארס למקום הרביעי שלנו. השיר יצא בשנת 2014, עם פתיחה מגניבה שממשיכה גם בפזמון, בקצב, בקולות רקע ובקליפ- השיר פשוט סוחף, וכשכל זה קשור לברונו מארס זה בכלל כיף גדול! אין פלא שהשיר הפך להצלחה גדולה בכל העולם והגיע למספר צפיות  גבוה כל כך.

 

Sorry 

הסינגל המטורף שסוגר את הרשימה שלנו הוא השיר המצליח "sorry" של אחד הזמרים המצליחים בעולם- ג'סטין ביבר. הסינגל תופס את המקום החמישי ברשימה זו עם כמעט שלושה מיליארד צפיות ברשת! הוא הגיע אלינו לפני שנתיים, בשנת 2015, וצבר אהדה גדולה במהירות. אם תשאלו אותנו, מדובר ברחד השירים המוצלחים ביותר של הזמר הצעיר.

 



תגובות