שילוב מנצח: חן אהרוני והאולטראס בשיתוף פעולה. צילום: יוסי מאמיה

שילוב מנצח: חן אהרוני והאולטראס בשיתוף פעולה

עבר מספיק זמן מאז גמר "הכוכב הבא לאירוויזיון" וכעת, חן אהרוני חוזר בגדול ומארח בסינגל החדש שלו את ההרכב האהוב - "האולטראס". אז מה יצא מכל זה? האזינו!

אולי האירוויזיון נותר מאחור כשזכה במקום הרביעי בגמר "הכוכב הבא", אבל הקריירה המוזיקלית שלו עוד הרבה לפניו. חן אהרוני מוכיח שהוא לגמרי כאן כדי להישאר ומשחרר הבוקר (ד'), סינגל חדש בשם "בואי נרקוד". השיר הטרי מצטרף להיטיו הקודמים וביניהם "אהבה בלב", "ברחוב" ו"נשימה". אך זה לא הכל! אל אהרוני מצטרפים הפעם צמד "האולטראס". אז מה חשבנו על השילוב המעניין הזה?

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הסינגל החדש נקרא "בואי נרקוד" וכשמו כן הוא, גורם לנו פשוט לרצות לרקוד. אין ספק ששוב מדובר בסינגל מוצלח של אהרוני, שאותו כתב בעצמו, יחד עם האולטראס, סהר חגי וניצן קייקוב. הוא מלא ב'וויב' חיובי, קצבי ומדוייק. חגיגת הקסם וההיפנוט של אהרוני עובדת כאן במלואה כאשר צמד האולטראס רק מוסיפים לאווירה הכיפיית הזו ויחד הזמרים יצרו שיר מעולה. בנוסף, צירפו קליפ מוצלח לא פחות, שם הם נמצאים במסיבה אחת גדולה מתחילתו ועד סופו. בקיצור, הזמרים ביצעו את השיר על הצד הטוב ביותר ועמדו בצפיות שלנו. כל שנותר לנו לומר הוא בואו ונרקוד!

 
האולטראס
"מוסיפים לאווירה הכיפיית" © יוסי מאמיה

 

תגובות