זה כבר בדם שלו: שון מנדס בסינגל חדש. gettyimages

זה כבר בדם שלו: שון מנדס בסינגל חדש

לאחר מספר ימים מלאים ברמזים ושמועות הגיע הרגע שחיכינו לו כולנו! שון מוכיח לנו שהמוזיקה היא בדם שלו, ומשחרר סינגל ראשון מתוך אלבום שלישי! האזינו

זו ללא ספק השנה של שון מנדס. שנה עם הרבה פרסים ותארים על אלבומו האחרון "Illuminate" והצלחת השיר האחרון שלו "There's Nothing Holdin' Me Back" שמתנגן ללא הפסקה בכל מקום אפשרי. כעת, אפשר להגיד שזה הזמן המושלם של שון לשחרר את השיר הראשון מהאלבום החדש והשלישי שלו. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

לשיר החדש שיצא היום (ה') קוראים "In My Blood". מנדס היה שותף הכתיבה ובהפקת השיר ושומעים על כך בשירתו. הבתים בשיר מאוד קצביים בשונה מהפזמון בשיר, שהוא יותר זורם וחלק עם המנגינה. במהלך השיר הוא אומר "לפעמים אני רוצה לוותר, אבל אני לא יכול", ובכך חושף לנו צד חדש בו. אנחנו כל כך מאושרים שהשיר הזה יצא כדי שנגלה את זה. 

"חושף לנו צד חדש בו" מנדס בסינגל החדש
 

על פי שמועות צפוי גם סיבוב עולמי בשנת 2019 לאלבומו העתידי של שון "SM3" ואנחנו לא רואים סיבה שהוא לא יבוא לישראל, לפני מספר חודשים הוא הופיע בבת מצווה יוקרתית בארצות הברית ובמאי האחרון אמר מנדס למעריציו: "לבוא לישראל? אוקיי יש שם מוזיקה משוגעת, כן אני אשמח לבוא לישראל יום אחד". אנחנו מקווים ומחכים שהרגע הזה יגיע אבל בינתיים נמשיך לשמוע את השיר החדש פעם אחר פעם!

 

 

תגיות
תגובות