סקאוטר: להקת הבנים החדשה שצפויה להשתלט עליכם. צילום מסך מהאינסטגרם

סקאוטר: להקת הבנים החדשה שצפויה להשתלט עליכם

Why Don't We, הם לגמרי הדבר הנכון בתעשיית הפופ. הם משלבים מוזיקה עכשווית וטובה עם הלוק של להקות בנים. אך האם באמת יש להם מקום בעידן שבו להקות בנים לא שורדות הרבה?

הם אמנם לא זמן רב בתעשייה אך להקת "Why Don't We" היא לגמרי הדבר הנכון. השילוב של להקת בנים עם מוזיקה עכשווית וטובה הוא לגמרי מה שצריך להיות, אך האם בעידן שבו להקות בנים קמות ונופלות יש מקום לעוד אחת? 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

את הדרך המוזיקלית שלהם הם התחילו ביוטיוב וב2016 שיחררו את סינגל הבכורה שלהם "Taking You" ובהמשך אותה השנה שיחררה הלהקה את אלבום הבכורה שלהם "Only the Beginning". זה אמנם לקח מעט זמן אך הצליחו לטפס בצפיות וצברו קהל של מעריצים. ובתחילת 2017 שיחררה הלהקה אלבום נוסף שזכה גם הוא להצלחה. 

 

 כהמשך להצלחה הוויראלית של ההרכב, פנה אליהם היוטיובר המצליח לוגן פול על מנת שיצטרפו אליו לשת"פ מוזיקלי. הלהקה חיברה אליה אל פול וביחד יצרו לערוץ היוטיוב שלו את השיר "Help Me Help You" שזכה לכמעט 200 מיליון צפיות. החיבור הזה חשף את הלהקה לקהל נוסף מה שהוסיף להצלחה שלהם ונתן להם חשיפה משמעותית. 

 

 אך השנה היא לגמרי הייתה השנה שלהם, עם סינגלים שמככבים בכל הרשתות והם מוכיחים שהם לגמרי יודעים מה הם עושים.  הסינגל שהכניס אותם לכל מצעד הוא "Trust Fund Baby" שיצא לפני חודש בלבד אך כבר הצליח להיכנס לכל פלייליסט ומצעד אפשרי. בקליפ הלהקה משתחררת מתדמית "הילדים" שנדבקה להם עקב הגיל שלהם ומראה שהם גברים לא קטנים בכלל. 

 

 ונחזור לשאלה ששאלנו בתחילת הכתבה, האם יש להם מקום כיום? התשובה שלנו היא כן, אך רק במידה והם ימשיכו להוכיח שהם לא עוד להקת בנים שלא ראינו בעבר. כרגע זה עובד להם מצוין והם במגמת עליה רצינית, אז רק נקווה שזה ימשיך ככה. 

 

 

תגיות
תגובות