טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של "Arctic Monkeys". צילום: Anthony Harvey/gettyimages_IL

טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של "Arctic Monkeys"

כיום יש לנו המון זמרים בעולם וברחבי הארץ ולכולם מגוון שירים שכתבו ויצרו במהלך השנים. אך למרות עשרות השירים שיש לכל זמר, יש את המסוימים שנכנסו לנו ללב ונשארו שם. במיוחד בשביל זה כתבת המוזיקה שלנו, תהל גנדלר , בטור שבועי מיוחד, מכינה לכם את חמשת השירים הכי אהובים של הזמרים האהובים. והפעם - "Arctic Monkeys"

להקת הרוק הבריטית הוקמה בשנת 2002 ומאז הספיקה להוציא חמישה אלבומים מצליחים ולזכות בפרסי מוזיקה חשובים. האלבום הראשון שלהם נחשב לאלבום הבכורה הנמכר ביותר במעט זמן בהיסטורית המוזיקה הבריטית והאלבום החמישי שלהם זכה בפרס המוזיקה הבריטית. ללהקה עשרות שירים שונים שכבשו אנשים רבים ברחבי העולם. ואנחנו בחרנו את החמישה הטובים ביותר!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

 Do I Wanna Know

אנו בטוחים שתזהו את השיר שזכה למעל 600 מיליון צפיות ביוטיוב. הקליפ של השיר הוא אנימציה פשוטה ומגניבה שממחישה אותו ואנו ממליצים לכם לצפות בו. האווירה הרגועה שהשיר משרה, הגיטרות והקול הנעים של הסולן, אלכס טרנר, הופכים את השיר לשיר שכיף לשמוע בכל מצב.

 

R U Mine

אחד מהשירים המוכרים ביותר של הלהקה הוא "R U Mine" וגם הוא זכה למיליוני צפיות ביוטיוב ולאהדה גדולה. הגיטרה והתופים החזקים שהופכים את השיר לשיר רוק מן המניין גורמים לנו לזוז בשמחה והמילים הקליטות הופכות את השיר לשיר שקל מאוד להתמכר אליו.

 

 I Wanna Be Yours

 "I Wanna Be Yours" הוא שיר אהבה עדין ושונה יחסית משאר השירים ברשימה. השיר שקט ומרגיע, הלחן רגוע, המילים עמוקות ומרגשות והוא פשוט לא יוצא לנו מהראש. אם תשאלו אותנו, אנו נמליץ בחום להקדיש את השיר למישהו שאוהבים!

 

 Knee Socks

אחד השירים היותר מורכבים של הלהקה שרק מדגיש את האיכויות שבה הוא ללא ספק "Knee Socks". השיר עובר בין שמחה לעצב ובין סגנון רגוע לקופצני ומשמח. קולות הרקע העדינים מדגישים ומוסיפים לשיר המעולה הזה והופכים אותו לשיר שקשה להפסיק לשמוע!

 

Dancing Shoes

שיר זה לוקח חלק באלבום הפריצה של הלהקה שנחשב לאחד האלבומים הנמכרים ביותר בבריטניה. הגיטרה בשיר בולטת, חזקה ומקפיצה וקשה שלא לרקוד כששומעים אותו. אז כשאתם שומעים אותו, כדאי שתנעלו את נעלי הריקוד שלכם!

 

 



תגובות