היא חזרה! ביונסה כבשה את הבמה ושברה שיא בקואצ'לה. צילום מסך מיוטיוב

היא חזרה! ביונסה כבשה את הבמה ושברה שיא בקואצ'לה

קווין בי שוברת שתיקה. - אחרי הפסקה לא קצרה, שבה הכוכבת להופיע וכמובן שהיא עושה זאת בגדול. הזמרת בת ה-36 הופיעה בפסטיבל קואצ'לה עם מאות רקדנים ונגנים ואורחים מפתיעי. ואם זה לא מספיק - היא גם עשתה היסטוריה

אחרי הפסקה ארוכה, ביונסה חוזרת לבמה והיא, כמובן, עושה זאת בגדול. קווין בי הופיעה הבוקר (שעון ישראל) בפסטיבל המוזיקה השנתי, קואצ'לה, לאחר ששנה שעברה היא הייתה אמורה להופיע, אך המופע בוטל בגלל הריונה עם התאומים. אם חשבתם שהמלכה תשבור שתיקה והופעתה הראשונה מאז הילדה תהייה רגילה וצנועה - טעות בידיכם. כיאה למעמדה של הכוכבת, המופע של ביונסה היה המופע המרכזי בפסטיבל ובכל ציינה הכוכבת עוד שיא ששברה. שכן זוהי הפעם הראשונה בה אישה ממוצא אפרו אמריקאני מוביה את המופע המרכזי בפסטיבל ולמעשה זו הפעם השנייה מזה עשור בה אישה מובילה את המופע המרכזי.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

כשהיא מוקפת בצבא של רקדנים ונגני תזמורת לבושים צהוב-שחור (כיאה למלכת הדבורים?), עלתה ביונסה לבימת הפסטיבל עטופה בגלימה וההתרגשות הייתה ניכרת על פניה, משם מיד עברה להחלפת בגדים מהירה כי יותר נח להופיע ולרקוד עם ג'ינס קצר וסווטשירט. את המופע היא פתחה עם אחד מהלהיטים הכי גדולים שלה, השיר שעמו פתחה את קריירת הסולו שלה, "crazy in love". 

 

A post shared by Beyoncé (@beyonce) on

הלהיטים המוכרים של הכוכבת החלו לשלוט ברמקולים אחד אחרי השני. בגדיה של ביונסה הוחלפו לאחר זמן מה בבגד גוף מעור שחור ואחרי עוד כמה להיטים בגדיה שוב הוחלפו והפעם היא חזרה שוב לג'ינס קצר וחולצת טי-שירט. בחלק הזה הכניסה ביונסה הפתעה - הופעת אורח של בעלה, ג'יי זי, וביחד הם ביצעו את "Deja Vu".

 

A post shared by Beyoncé (@beyonce) on

 

© צילום מסך מיוטיוב
© צילום מסךל מיוטיוב

החלפת הבגדים הבאה, רימזה קלות על מה שעתיד להתרחש על הבמה. הכוכבת החליפה לבגד גוף בעל דוגמא צבאית נוצצת. קווין בי ביצעה בצורה סוחפת למדי את אחד מהלהיטים הכי גדלים שלה,"Who Run The World". מיד לאחר ביצוע השיר היא לקחה הפסקה קצרצרה ושבה לבמה כלשצידה שתי חברותיה ללהקת דסטניז צ'יילד - מישל ויליאמס וקלי רולנד. 

השלוש פתחו את הביצוע המשותף שלהן עם "" ולאחר הצגת כל החברות ואחרי שהרעיפו אחת על השנייה אהבה הן עברו לבצע שניים מהלהיטים של הלהקה - "Say My Name" ו"Solider". שתי חברותיה האהובות של קווין בי ירדו מהבמה וביונסה המשיכה עם הלהיטים.

© צילום מסך מיוטיוב
 

A post shared by Beyoncé (@beyonce) on

אחרי שביצעה את "Single Ladies" ורגע לפני שביצעה את השיר האחרון בהופעה שלה, עצקה ביונסה ופנתה אל הקהל: " אני רוצה להגיד לכם תודה. אני כל כך שמחה שאני כאן. הייתי אמורה להופיעה בעבר בקואצ'לה אבל בסוף נכנסתי להריון, תודה לאל. היה לי מלא זמן לחום ולחלום, עם שתי נשמות בבטן. חלמתי על ההופעה הזאת והיא בדיוק, ואפילו יותר, ממה שציפיתי. תודה לכם שחלקתם את הרגע הזה איתי. עבדנו על המופע קשה מאוד ואני מקווה שנהניתם. תודה לכם שבאתם, תודה לצופים בבית ותודה לפסטיבל שאירח אותי". את השיר שחתם את המפוע,"Love on Top", היא ביקשה להקדיש למעריציה הנאמנים. 


 

תגובות