לייב מפתיע: כך חשף שון מנדס פרטים על האלבום החדש. צילום: gettimages.il/Jamie McCarthy‏

לייב מפתיע: כך חשף שון מנדס פרטים על האלבום החדש

אחד מאלילי הנוער במוזיקה העולמית, שון מנדס, החליט לחשוף בלייב ארוך במיוחד ובצורה מקורית, בחשבון היוטיוב שלו, פרטים על אלבומו השלישי

הזמר הקנדי, אליל הנערות ואחד הכוכבים הבולטים במוזיקה העולמית, שון מנדס, כבש את הפלייליסט עם שני אלבומים מוצלחים כשהוא בן 19 בלבד וכעת, החליט הכוכב שזה בדיוק הזמן לאלבום שלישי. לפני חודש נחשפנו לשני השירים הראשונים מהאלבום: ״In My Blood” ו״Lost In Japan” שצברו מיליוני צפיות ביוטיוב אך את שאר רשימת השירים החליט המנדס לחשוף בדרך מקורית. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אמש (ד׳) ועד היום בבוקר (ה׳) מנדס החליט להפתיע ולהודיע לעולם כולו על הרשימה המלאה של אלבומו החדש בצורה מקורית במהלך לייב ביוטיוב. בשידור, שנמשך כ-9 שעות שלמות, לא היה ניתן לראות את שון עצמו אלא קבוצת אנשים שעובדת על יצירת אומנות עם פרחים, צבעים ודברים בלתי מוסברים -בסוף התברר שהם עבדו על ציור של תמונת קאבר של האלבום העתידי (שייצא ב-25 במאי).

© יחסי ציבור - הליקון מיוזיק

במהלך הלייב, שון עצמו התחבר לתגובות והתחיל להגיב משפטים שהתבררו כרשימת השירים של האלבום המתוכנן ובו נחשפו גם שירים עתידים המכילים שיתופי פעולה כמו למשל עם DJ Kahlid. המעריצות היו בהלם והתרגשו במיוחד ואנחנו? לא יכולים לחכות!

© צילום מסך
תגיות
תגובות