Bad Blood: שירי הנקמה הטובים ביותר שנכתבו על ידי הסלבס. gettyimages

Bad Blood: שירי הנקמה הטובים ביותר שנכתבו על ידי הסלבס

פרידות זה דבר כואב ובטח כשאתם זוג מפורסמים, אספנו לכם כמה שירים מוכרים שאולי לא ידעתם שנכתבו על האקסים המפורסמים של הזמרים. מג'סטין וסלינה ועד פרי אדוארדס וזאין הנה כל השירים שמסמלים את הסוף הלא כל כך מתוק

 שירים על אהבה נכתבים כל הזמן בעולם המוזיקה, אבל מה שלא ידעתם זה שנכתבו גם המון שירי נקמה ושברון לב על האקסים המפורסמים של הסלבס, גם אם לא ידעתם שזה מופנה אליהם. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

 מיילי סיירוס 

כולנו זוכרים את הזוגיות הפוטוגנית של מיילי סיירוס וליאם המסוורת׳, האירוסים, הפרידה והקאמבק עם שמועות על חתונה. כמובן שאי אפשר לשכוח את שיברון הלב של סיירוס, זמן קצר לאחר הפרידה הוציאה הזמרת את השיר "wrecking ball” שבו אמרה שתמיד תרצה אותו לא משנה מה. טוב לדעת שמיילי מעולם לא וויתרה על האהבה כי לאחר פרידה ממושכת וארוכה חזרו השניים להיות הזוג הכי מתוק בביצה. 

 

 סלינה גומז 

עוד זוג שנמצא הרבה בכותרות הם ג׳סטין ביבר וסלינה גומז. אי שם ב2012 הזוג הפוטוגני שבר את לבבות המעריצים ונפרד. את השיר “The heart wants what he wants” כתבה גומז על ביבר וריגשה את כולם כשחשפה לראשונה את הצד שלה בפרידה ואיך היא עוברת את זה. בימים אלו ג׳לינה מראים כי הלב באמת רוצה את מה שהוא רוצה ובנובמבר האחרון הזוג חזר. 

 

 אד שירן 

כל כך הרבה שירי אהבה יש לאד שירן אז חייב אחד על האקסית, שגם היא במקרה זמרת, אלי גולדינג. הזמרים נפרדו בעקבות בגידתה של גולדינג עם נייל הורן, שהיה אז חבר טוב של הזמר. אנחנו לא מבינים איך אפשר לבגוד באד, אבל לפחות יצא מזה את אחד השירים היותר יפים שלו.  

 

פרי אדוארדס 

הזמרת פרי אדוארדס היא רבע מלהקת Little mix והארוסה לשעבר של זאין מאליק. מאליק נפרד מהזמרת בהודעת טקסט לאחר ארבע שנים שנים של זוגיות וטבעת. הלב שלה אמנם נשבר אבל היום היא מדגמנת זוגיות פוטוגנית עם כדורגלן נבחרת אנגליה והוציאה את אחד שירי הנקמה הטובים ביותר, שנכתב על האקס וחברתו החדשה ג׳יג׳י חדיד.  

 

ג׳סטין טימברלייק 

״אמרת לי שאת אוהבת אותי, למה עזבת אותי לבדי?״ שר טימברלייק לאקסית, בריטני ספירס וחתם את הזוגיות הפוטוגנית והקסומה שנהרסה ב2001 עקב בגידתה של בריטני עם הכוריאוגרף שלה. אמנם עברו מלא שנים מאז, אבל לא נשכח להם את הרגעים החמודים וגם את הרגע הכואב שיצר את אחד משירי הפרידה הכי מוכרים.  

 

טיילור סוויפט  

את הסוף נחתום עם המלכה הבלתי מעורערת של שירי הנקמה, טיילור סוויפט. השיר נקמה הכי מפורסם שלה נכתב על האקס הארי סטיילס. סוויפט הוציאה את השיר “I knew you were trouble” והשיר זכה בפרסים ותארים רבים, בינהם פרס ה-VMA’s לקליפ הטוב ביותר לזמרת. בטקס הודתה לסטיילס ואמרה ״אני רוצה להודות לאדם שבהשראתו נכתב השיר שיודע בדיוק מי הוא״. בהחלט עבר בינהם דם רע, אבל שיתנחמו בעובדה שיצא להם להיט!  

 

 

 

תגובות