הכירו את מור ואלדד: "המטרה היא להביא משהו שעוד לא ראו". צילום: יחסי ציבור

הכירו את מור ואלדד: "המטרה היא להביא משהו שעוד לא ראו"

כמו בכל שבוע, גם הפעם אנו מציגים בפניכם זמר חדש בתעשיית המוזיקה המקומית. והפעם, קבלו את הצמד מור ואלדד בראיון בו שיתפו אותנו על הקשיים שעברו בדרך, על השאיפות לעתיד, ומי הזמרת הצעירה איתה היו שמחים לשתף פעולה?

כיום קיימים לא מעט צמדים בעולם המוזיקה וכאן בארץ יש לנו כמה נבחרים שלא יוצאים לנו מהראש. בשנתיים האחרונות הצמד מור ואלדד נותנים את כל כולם למוזיקה ונחושים להצליח. הם החלו את דרכם באודישן לתכנית הריאלטי "the voice"  ומשם צמחו. האם גם הצמד החדש יכנס אל ליבנו?

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מתי התחלתם לעסוק במוזיקה ומדוע?

אלדד: "התחלנו לעשות מוזיקה לפני 7 שנים כשהכרנו באילת, בצוות בידור של מלצרים מזמרים, היינו שרים ומגישים אוכל ושם הבנו שאנחנו מתחברים מבחינה מוזיקלית, אני מנדו ומור יותר כותב ומלחין וככה הבנו שאנחנו יכולים לעשות מוזיקה מאוד טובה ביחד ולאחר שנתיים באילת כשהיו לנו קצת חומרים שלנו החלטנו לעבור לתל אביב, וככה התקדמנו לקליפ הראשון, כמובן שבשיתוף עם חברים טובים שדחפו ועזרו".

 

מה מושך אותכם לעולם המוזיקה?

מור: "מה שהכי משך אותנו זו היצירה והיכולת לחדש ולעשות משהו שלא נראה לפני. וזו באמת המטרה שלנו, לעשות דברים מיוחדים שאנשים עדיין לא ראו קודם. וכמובן ליצור כל הזמן. כי בסופו של דבר זו הפרנסה שלנו כי במוזיקה אין חוקים, צריך פשוט לעשות מה שעושה לך טוב ואם תעבוד קשה ותעשה את זה בצורה טובה אנשים בסופו של דבר יתחברו לזה".

 לאחרונה הוצאתם את הסינגל "בלי מילה", איך הייתה העבודה עליו?

מור: "העבודה על השיר הייתה בשיתוף עם גיל ווין שהוא חבר מאוד טוב שלנו. וכבר במהלך החשיבה עליו הבנו שאנחנו רוצים לעשות משהו מיוחד, אז החלטנו ללכת על קונספט של שיר שבעצם חסרים בו מילים, וככה הקהל בעצם יכול להוסיף בעצמו את הסוף של המשפט בצורה שבה זה הכי מתחבר לסיפור שלו ולחיים שלו. וככה, כל אחד יכול להתחבר לשיר".

 

 איפה הכי הייתם רוצה להופיע?

מור: "על כל במה בארץ! מהבמה הקטנה עד לגדולה. וכשנחצה את גבולות הארץ החלום הוא להופיע ב'טיימס סקוור' שזה מקום שממש היינו שמחים להופיע בו. בנוסף, היינו רוצים להגיע ללאס ווגאס, שזה כמובן עוד חלום שלנו. אבל לפני זה יש בארץ עוד המון חלומות ועוד המון במות שהיינו שמחים להגיע אליהם".

 מי המודל לחיקוי שלכם?

אלדד: "אני מאוד אוהב את מה שמאלומה עושה, אז מעבר לזה שהוא ממש צעיר וממש מזכיר לי אותנו, הוא חוצה כל גבול אפשרי אבל אם מסתכלים אחורה בזמן לילדות אז יש שם דברים אחרים כמו אביב גפן והיהודים. ועם הזמן זה הפך לקצת יותר פופ ובקסטריז בויז ומייקל ג'קסון ובריטני ספירס, כן, לא מעט".

מור: "כרגע אפשר להגיד שההשראה שלי זה ברונו מארס, הוא מוכשר מאוד אבל מעבר לעובדה שהוא מוכשר הוא התחיל בדרך מאוד קשה, במשך המון שנים הוא יצר לאחרים וחיכה להזדמנות שלו. ולראות בן אדם כל כך מוכשר שמחכה זמן רב להזדמנות שלו, זה נותן הרבה השראה. ונכון להיום נטע ברזילי היא אחלה השראה כי היא עושה משהו חדש שעדיין לא נראה בארץ ואנחנו מאוד מעריכים אותה".

© יחצ

איך אתם מגדירים את הסגנון שלכם?

מור:"הסגנון המוזיקלי שלנו מאוד משתנה כי כל אחד מאיתנו גדל על מוזיקה אחרת. אני יותר על פופ וmtv ואלדד על יותר היפ הופ, רוק וים תיכונית. אז אנחנו משלבים, כל אחד מביא את הסגנון שלו".

אם הייתם יכולים לבחור כל אומן ולבצע איתו דואט, במי הייתם בוחרים?

אלדד: "הייתי רוצה לעשות דואט עם מייקל ג'קסון, או מישהו בסגנון כי הוא באמת אחת האגדות הכי גדולות שקיימות בעולם אבל אם מדובר על מישהו שעדייו חי, הייתי ממש שמח לעשות דואט עם מאלומה".

מור: "אני חושב שהיה מאוד מגניב לעשות דואט עם נועה קירל, אני מאוד אוהב את המוזיקה שלה והמוזיקה שלה עושה לי מאוד טוב".

אלדד: "הלב שלי גם לגמרי איתה כי היא ילדה מאוד מאוד חרוצה וזה משהו שאנחנו מאוד מתחברים אליו, אנשים חרוצים שקמים בשתיים לפנות בוקר כדי לעשות את מה שהם אוהבים- זה לא מובן מאליו בכלל! אז שאפו לנועה".

375c1dee67c4a
 © יחצ


יש לא מעט צמדים בעולם המוזיקה לאחרונה, מה מבדיל אתכם מהם?

מור: "אנחנו משתדלים לכתוב על דברים שעוברים עלינו בחיים, גם אם מדובר בשיר קצבי יותר, אנחנו משתדלים לכתוב דברים מהלב".

איפה נראה אותכם עוד 10 שנים?

אלדד: "אני מקווה שלפחות עם עשרה אלבומים".

מור: "אני מקווה שיהיה לנו חופש יצירה ושנוכל להינות מהמקצוע הזה. לחשוב על פרויקטים ולבצע אותם" מוסיף, "לקבל תמיכה מהקהל ולפרוץ גבולות ובעיקר לא להיות בנאלים".

יש לכם מסר לגולשי פרוגי?

אלדד: "כן, אשמח לשתף בסיפור נוסף, בתחילת הדרך שלנו אנשים לא באמת התחברו למוזיקה שלנו ולא הבינו את הקטע של צוות בנים ששר, הרבה שאלו אם אנחנו ביחד ולא הבינו את החיבור בנינו. היו המון שאלות נוספות של אנשים שלא האמינו בנו, אבל בגלל שזה היה בדם שלנו המשכנו לעבוד קשה ואנחנו מאמינים שההצלחה תגיע. אז המסר שנרצה להעביר הוא: אם יש לכם חלום, לעו על זה ובגדול".



תגובות