חוזרת אלינו: סלינה גומז בקאמבק עם סינגל חדש. צילום: gettyimages - Tommaso Boddi

חוזרת אלינו: סלינה גומז בקאמבק עם סינגל חדש

לאחרונה, נראה כי אנחנו שומעים על סלינה בעיקר במדורי הרכילות בעקבות הזוגיות המתוקשרת שלה ושל ג'סטין ביבר. אך היום, שחררה גומז שיר חדש, שהזכיר לנו שלפני הכל היא זמרת. אז מה חשבנו עליו? האזינו

מזה קרוב לעשור שסלינה גומז אחראית לאין ספור להיטים, שהשתלטו על הפלייליסטים ברחבי העולם. כאשר בשנים האחרונות, היא ביססה את מעמדה כאחת מזמרות הפופ המובילות בעולם והביאה אלינו להיטים רבים, כמו "wolves", שבו שיתפה פעולה עם הדיג'יי מרשמלו האגדי שביקר בישראל לא מזמן, לצד סינגלים שהראו לנו צד חדש בה כמו "fetish" ו"bad liar".

היום (ה') שחררה גומז שיר חדש כחלק מפסקול הסדרה "13 סיבות". למקרה שלא עקבתם אחרי הכוכבת בשנה האחרונה, נגלה לכם שהיא מולטי טאלנט ועוסקת בשלל דברים חוץ משירה, כמו משחק, עיצוב אופנה, דוגמנות ואף הפקה. כן, קראתם נכון - בשנה האחרונה הפיקה סלינה את הסדרה המצליחה 13 סיבות העוסקת בהעלאת המודעות להתאבדות בקרב בני נוער. ואם זה לא מספיק, היא אף אחראית על הפסקול של הסדרה המדוברת.

 
 
הסינגל "back to you", אשר שחררה היום כחלק מתפקידה כמפיקה וכאחראית הפסקול, עתיד לקחת חלק בסדרה. מדובר בשיר אהבה מרגש במיוחד כיאה לתוכנית, אך עם זאת הוא קצבי ולגמרי יכול להפוך ללהיט בפני עצמו אנחנו לא יודעים מה אתכם, אבל אנחנו כבר מחכים לשמוע מה גומז תביא לנו בעתיד ובעיקר מקווים שתחזור אלינו כמה שיותר מהר עם אלבום חדש!

 

 

 

תגובות