טקס הבילבורד 2018: טיילור סוויפט כובשת ואד שירן מבריז. צילום: gettyimages.il/Kevin Winter

טקס הבילבורד 2018: טיילור סוויפט כובשת ואד שירן מבריז

אמש (א') נערך בלאס וגאס טקס הפרסים השנתי של המגזין "בילבורד", שמשך אליו לא מעט כוכבים וכלל בתוכו הופעות של הלהיטים החמים של הרגע. הנה כל מה שהלך שם

טקס הבילבורד התקיים אמש (א') בהנחייתה של הזמרת קלי קלרקסון וסחף אליו את כל השמות החמים בתעשיית המוזיקה, אם כי דווקא הזוכים הגדולים בו החליטו לדלג על ההגעה לטקס. בין הזוכים שלא הגיעו לקבל את הפסלון שלהם אפשר למנות את אד שירן שנמצא בימים אלה בסיבוב הופעות וזכה בשישה פרסים, כולל פרס הזמר הטוב ביותר, הראפר קנדריק לאמר זכה גם הוא בשישה פרסים ומבצעי הלהיט הגדול "דספסיטו" לואיס פונסי דאדי יאנקי וג'סטין ביבר, שזכו יחד בחמישה פרסים על השיר המצליח ודילגו על ההגעה לאירוע.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מי שכן הגיעו לקבל את הפסלון שלהם היו הזמרת והרקדנית ג'נט גקסון, שזכתה בפרס האייקון שהוענק לה על ידי ברונו מארס, שזכה בעצמו בשלושה פרסים בינהם על אלבומו "24K Magic" כאלבום הR&B הטוב ביותר והשיר "That's What I Like". טיילור סוויפט שלקחה הביתה שני פסלונים על האלבום הנמכר ביותר והאמנית המובילה, להקת הבנים הדרום קוריאנית BTS לקחה את פרס האמן החברתי המועדף וקאליד, שהופיע בטקס עם הלהיט שלו "Love Lies" קטף את פרס האמן החדש הטוב ביותר, בעוד קמילה קביו זכתה בפרס ההישג במצעדים ועל הדרך הופיעה עם הלהיט הגדול ועם השיר החדש שלה "Sangria Wine", שיצא ביום שישי האחרון

אייקון. ג'נט ג'קסון
אייקון. ג'נט ג'קסון © gettyimages.il/Ethan Miller

בגזרת ההופעות הטקס לא אכזב, וכלל ביצועים של השירים חמים של הרגע. בין המופיעים הרבים באירוע היו אריאנה גרנדה, שפתחה את הערב עם הלהיט "No Tears Left To Cry", דואה ליפה הופיעה עם "New Rules" מלווה בפלמינגו ענק, דמי לובאטו וכריסטינה אגילרה ביצעו את הדואט המשותף שלהן "Fall In Line", ג'ניפר לופז עם השיר החדש "Dinero" אותו ביצעה ללא קארדי בי שמתארחת בשיר. רגע נוסטלגי נרשם כאשר להקות ה-R&B סולט אנ' פפה ואן ווג חתמו את הערב בביצוע אייקוני ללהיטים הגדולים שלהן.

פתחה את הטקס. אריאנה גרנדה
פתחה את הטקס. אריאנה גרנדה © gettyimages.il/Kevin Winter
דואה ליפה ופלמנגו ענק עושים "New Rules"
 
מאחדות כוחות. דמי לובאטו וכריסטינה אגילרה © gettyimages.il/Kevin Wintery

לצד השמחה, בטקס לא שכחו לציין ולחלוק מחווה לאלו שאינם איתנו. צמד הדיי-ג'ייז דה צ'יינסמוקרס והזמרת האלסי נשאו דברים לזכרו אביצי', שהלך לעולמו בחודש שעבר: "מותו היה הפסד גדול עבור עולם המוזיקה ועבורנו. הוא היה אמן שהעניק השראה בכל כך הרבה דרכים. במילים פשוטות, הוא התכוון כל כך הרבה לנו ולכל קהילת ה-EDM. כל מי שעבד איתו יסכים שהוא היה כזה שמח, וזה מה שהופך את הטרגדיה הזאת יותר כואבת. זוהי תזכורת לנו להיות שם ולתמוך ולאהוב את כל החברים שלנו ובני משפחה אשר עשויים להיאבק עם בעיות בריאות הנפש". בנוסף, שון מנדס וקאליד הופיעו עם השיר "Youth" מאלבומו החדש של מנדס, ויחד איתם הופיעו על הבמה מקהלת בית הספר "דאלגס" בו אירע אירוע ירי בתחילת השנה: "הרגשתי כאילו הלילה היה סופר עצמתי ובעל השפעה, וזה כבוד גדול שהייתה לי הזכות לעשות את זה איתם" אמר שון על ההופעה המרגשת והוסיף: "מעולם לא חוויתי צמרמורת כזו על הבמה לפני כן. זה באמת היה ממש מיוחד".

 

מעולם לא חווה כזו צמרמורת על הבמה. שון מנדס © gettyimages.il/Kevin Winter

 

תגובות