חמסה חמסה: שמועות על אלבום חמישי לג'סטין ביבר. צילום מסך מאינסטגרם

חמסה חמסה: שמועות על אלבום חמישי לג'סטין ביבר

לאחר ארבעה אלבומים מצליחים השמועות לקראת אלבומו החמישי של ג'סטין ביבר מתחילות לצאת ואנחנו מבולבלים

בלי ששמנו לב עברו כבר 10 שנים מאז שג'סטין ביבר נכנס לחיינו, הוא היה ילד קטן בן 14 שעשה קאברים ביוטיוב וההמשך - ידוע לכולנו, לאחר ארבעה אלבומים מוצלחים ושתי הופעות בלתי נשכחות בישראל, מסתמן כי אלבום חמישי של ביבר נראה באופק.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

© GIPHY

בשנה וחצי האחרונות הזמר הקנדי בן ה-24 שיחרר בעיקר שיתופי פעולה עם זמרים אחרים כמו "I'm The One" עם די ג'יי קאלד, "Friends" עם בלודפופ ועוד שיתופים רבים שזכו להצלחה. עד שלפני כשבועיים סוכנו של ביבר סקוטר בראון העלה לטוויטר ציוץ שמרמז על התחלה חדשה. באותו היום גם אימו של ביבר העלתה ציוץ עם אותה המשמעות.

© צילום מסך מטוויטר

לאחר מספר ימים מפיק מוזיקלי שעבד עם ביבר בעבר העלה סטורי לאינסטגרם בו כתוב "#JB5 ?????" לאחר סטורי זה נפתח האשטאג באינסטגרם בו מעריצים מתייגים #JB5 ומתרגשים לקראת אלבומו הבא של ביבר. מי שעדיין לא עלה  על משמעות התיוג, נסביר כי אלו ראשי התיבות של שלו של הזמר לצד הספרה 5 שמסמלת את מספר האלבום הבא שלו. 

© צילום מסך מאינסטגרם

כמובן שכל אלו רק שמועות והשערות, לפני מספר ימים באפליקציית ספוטיפי מעריצים "תפסו" אלבום שעלה מחשבונו של ביבר והפך לפרטי לאחר זמן קצר, שמו לב כי ג'סטין עצמו מאזין לשיר שלכאורה מסתמן כשיתוף פעולה שלו עם הזמר Null.

 

אנחנו לא יודעים מה אנחנו רוצים יותר, את השירים החדשים של ג'סטין או הודעה רשמית שזה באמת קורה, אבל מה שאנחנו כן בטוחים זה שנמאס לנו לחכות למוזיקה חדשה של ג'סטין עצמו והלוואי וזה יקרה בקרוב. 

תגובות