מחווה משמחת: הקאברים המוצלחים ביותר של הזמרים. צילום מסך מיוטיוב

מחווה משמחת: הקאברים המוצלחים ביותר של הזמרים

לאיזו זמרת מצליחה עשה עומר אדם קאבר? ומי כוכב הריאלטי שעשה מחווה לאדל? ריכזנו עבורכם את הקאברים המוצלחים ביותר שנתקלנו בהם. האזינו

מעבר לסינגלים המצליחים בהם אנו נתקלים ביום יום, מידי פעם מחליטים הזמרים האהובים בתעשייה לשחרר קאבר כמחווה לזמר אחר או סתם לכיף, הנה כמה מהם.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

 

אגם בוחבוט- סיפור ישן

אחת הזמרות היותר אהובות עלינו היא ללא ספק הזמרת הצעירה, אגם בוחבוט. בקיץ שעבר החליטה בוחבוט לשחרר קאבר לאחד הלהיטים של הזמר המוביל עומר אדם, "סיפור ישן". הקאבר צלח במהרה ברשתות החברתיות וצבר מעל לשישה מליון צפיות ביוטיוב. הזמרת ביצעה אותו על הצד הטוב ביותר ואף סילסלה בטיימינג מושלם ולחלוטין עשתה עבודה מעולה.

 

נועה קירל ואגם בוחבוט- אצל הדודה והדוד

מקאבר מוצלח אחד של בוחבוט לאחר, והפעם לצידה של החברה הטובה בתעשייה, נועה קירל. עוד לפני שאמרנו לגידי גוב "בוקר טוב", הוא גילם את הדוד של קירל בפרסומת המדוברת. אנחנו כמובן מדברים על הקאבר המוצלח והמחודש של השיר "אצל הדודה והדוד" של דני סנדרסון שהפך ללהיט במהרה וגרם לנו לרצות יותר מכל שהן ישחררו אלינו סינגל משותף.

 

עומר אדם- לזאת שניצחה

כידוע, החברות הקרובה בין עומר אדם לעדן בן זקן רק פורחת ומעוררת השראה מיום ליום. ומה יותר כיף מקאבר לשיר מצליח של חברה קרובה? לאחר שאירח את בן זקן בהופעה שלו בקיסריה, נחשפנו לגרסא העדכנית לשיר "לזאת שניצחה" על ידי הזמר שבחר לשנות את הפנייה מנקבה לזכר. כך או כך, אנחנו עפים על התוצאה.

 

אדיר בובליל- hello

אם השם "אדיר בובליל" מצלצל לכם מוכר זה בטח בזכות האודישן המרשים שלו לתכנית "גוט טאלנט ישראל". בובליל רקד ושיחק במספר פסטיגלים, מחזות זמר (בניהם: "שורת המקהלה" ו"מצחיקונת") ואף הספיק לשחרר אלבום בכורה מוצלח במיוחד. בנוסף, שיחרר הזמר כבר מספר קאברים מוצלחים והבולט בניהם הוא לחלוטין "hello" של אדל. אז אם עדיין לא יצא לכם להיתקל בו, שימו אוזן.

 

 אליעד- havana

גם הזמר האהוב אליעד נחום שיתף אותנו בקאבר מדהים לאחד הסינגלים המושמעים של השנה האחרונה, "havana" באולפן גלגלצ בזמן שנגן חצוצרה מלווה אותו. הזמר לקח את השיר למקום שלו והפך אותו לקצת יותר קליל וזורם. אנחנו עפים על התוצאה!

 

 

 

תגובות