הם חוזרים: הצ'יינסמוקרס יגיעו להופעה נוספת בארץ . צילום: באדיבות יחסי ציבור

הם חוזרים: הצ'יינסמוקרס יגיעו להופעה נוספת בארץ

אחרי שבשנה שעברה הם כבשו את הקהל הישראלי, הצ'יינסמוקרס יחזרו להופעה אחת נוספת בלייב פארק ראשון לציון. מתי זה יקרה וכמה יעלו לכם הכרטיסים?

הם חוזרים! מסצבר שאומנים בין לאומיים לא רק מגיעים למופעים בארץ, אלא הם גם חוזרים לסיבוב נוסף בשל ההצלחה המטורפת. כבר כמה שנים ברציפות שחודשי הקיץ מלאים בהופעות של אומנים, הרכבים וזמרים שמגיעים אלינו מעבר לים. את הבוקר (ד') אנחנו פותחים עם חדשות טובות - ההרכב המוזיקלי, הצ'יינסמוקרסף יחזור להופעה נוספת בארץ. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

 

לאחר שבשנה שעברה המופע של הצמד היה סולד  אאוט והם מילאו עד אפס מקום את לייב פארק בראשון לציון - יחזרו הצ'יינסמוקרס להופעה אחת נוספת, בדיוק באותו המקום. הצמד המוזיקלי המצליח, שזכה במקום הראשון ברשימת "100 האמנים החמים ביותר בדאנס" של מגזין "בילבורד"ף יופיע ב-19 ביולי ויכלול, כמובן את כל הלהיטים החמים.

הצמד הלוהט בעולם הדאנס אחראי על להיטים מצליחים כמו "SELFIE", "Roses" והלהיט "Don't Let Me Down" שבו מתארחת  Daya ואף זיכה את הצמד בפרס גראמי. עוד שיתוף פעולה שזכה להצלחה רבה הוא הסינגל "Something just like this" שנעשה עם קולדפליי. הלהיט האחרון שלהם, Sick Boy, שיצא בתחילת השנה גם הוא זכה והצלחה רבה ואף הגיע למעמד זהב במספר מדינות ברחבי העולם ונכנס לרשימת 100 השירים החמים בבילבורד.

 

מכירת הכרטיסים תחל היום בשעה 12:00 בטלפון 9964* או באתר מכירת הכרטיסים. כרטיס למתחם הדשא יעלה לכם  280₪ וכרטיס לגולדן רינג יעלה 370₪. במכירה המוקדמת עלות הכטיסים תעמוד על 215₪ לדשא, ו-270₪ לגולדן. מפיקי המופע בארץ הם שי מור יוסף, גיא בסר – בלוסטון גרופ - לייב ניישן ואיתן סלימי – סאס הפקות.

 

 

 

 

תגובות