טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של דמי לובאטו. צילום: GettyImages

טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של דמי לובאטו

כיום יש לנו המון זמרים בעולם וברחבי הארץ ולכולם מגוון שירים שכתבו ויצרו במהלך השנים. אך למרות עשרות השירים שיש לכל זמר, יש את המסוימים שנכנסו לנו ללב ונשארו שם. במיוחד בשביל זה כתבת המוזיקה שלנו, ליאב דר, בטור שבועי מיוחד, מכינה לכם את חמשת השירים הכי אהובים של הזמרים האהובים. והפעם - דמי לובאטו

בשנים האחרונות דמי לובאטו הוכיחה לנו שהיא הרבה יותר מעוד כוכבת מצליחה שהתחילה את דרכה בדיסני והראתה לנו צדדים שונים ומיוחדים בה שהתבטאו בשלל שיתופי פעולה מיוחדים, השבוע הבאנו לכם את חמשת השירים הטובים ביותר שלה. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

Échame la Culpa

השיר הראשון שבחרנו הוא אחד מהשירים החדשים ביותר שהוציאה דמי עם הזמר הלטיני לואיס פונסי. השיר זכה להצלחה מסחררת עם למעלה מבליון צפיות ביוטיוב ומאות מליוני אנשים ברחבי העולם שלא יכולים להפסיק לזמזם את מילותיו. 

 

 Skyscraper

לאחר שלל תפקידי משחק בסרטים וסדרות (בעיקר של דיסני) כמו כוכבי דיסני רבים גם לובאטו תמיד חלמה לשיר ובנתה את קריירת השירה לצד קריירת המשחק המעולה. הוא מראה צד חשוף ופגוע ועם זאת מדגיש את היכולות הווקאליות המשוגעות שיש לה. בנוסף, הוא מעביר מסר של אמונה עצמית ונותן השראה עד היום לבנות צעירות עם הערכה עצמית נמוכה. אז אם עבר עליכם יום לא טוב או אם אתם סתם ככה צריכים תזכורת שאתם חזקים ויכולים להתגבר על הכל קחו רגע ותקשיבו לשיר הזה.

 

tell me you love me

השיר הבא הוא שיא חדש שהגיע אלינו רק לפני חמישה חודשים וכבר זכה ההצלחה מטורפת. הוא היה השיר הראשון שיצא מאלבומה השישי של לובאטו ששמו זהה לשמו של הסינגל. הוא מדבר על זוג שנתקל בספקות בנוגע לאהבתם ובתקופה שגירושים הפכו לחלק מהשגרה הוא רלוונטי מאי פעם. לשיר מצורף קליפ עם אורח מפתיע, לצידה של הזמרת מופיע ג'סי וויליאמס או במילים אחרון "גקסון אייברי" מהסדרה המצליחה "האנטומיה של גריי". השיר עוצמתי והדבר האהוב עלינו ביותר זה שכשדמי שרה אותו ניתן לשמוע את הכאב בקול שלה והיא מרגשת אותנו בכל פעם מחדש.

 

 confident

הבא בתור הוא אחד השירים האהובים עלינו ביותר ששיחררה הזמרת. גם השיר הזה נושא על כתפיו גם את שמו של האלבום החמישי שלה. הוא התחיל ברגל שמאל כשדלף לרשת שלושה שבועות לפני תאריך השקתו. הוא התברג בראשי המצעדים בכל העולם ואף מכר יותר ממליון עותקים בארצות הברית בלבד. אנחנו אוהבים לשמוע אותו לפני מבחן חשוב או ראיון עבודה כי הוא תמיד מעלה לנו את הביטחון.

 

 Heart attack

השיר האחרון ברשימה יקח אתכם אחורה בזמן לשנת 2013. לשיר שהוכיח לכל מי שחשב בטעות שהזמרת היא רק עוד כוכבת של דיסני שיש לה קול מיוחד שלא שומעים בשום מקום אחר. גם פה המזל לא היה עם לובאטו וגם השיר הזה הודלף תרם יציאתו אבל לובאטו כבר הוכיחה לנו שהיא מתאוששת ממצבים כאלה במהרה. השיר מדבר על הפחד מלהתאהב ולובאטו אף לקחה חלק בכתיבתו! אנחנו לגמרי ממליצים לכם להיזכר בשיר הזה משום שהוא בעל משמעות מיוחדת.

 

 



תגובות