מישראל ועד צרפת: סקאזי וסטפן בשיתוף פעולה. צילום מסך מהקליפ

מישראל ועד צרפת: סקאזי וסטפן בשיתוף פעולה

השנה האחרונה לחלוטין מסתמנת כהשנה של סטפן לגר. לאחר ששיתף פעולה עם עברי לידר, איתי לוי ואפילו השתתף בפסטיגל. היום (א') הוא משחרר סינגל חדש עם הDJ האגדי "סקאזי" שלא מפסיק להפתיע גם הוא. מה חשבנו עליו? ואיך צרפת קשורה?

סטפן לגר התחיל את דרכו כרקדן שרקד עם סטטיק ובן אל, עד שיום אחד החליט לצאת לקדמת הבמה ולהביא לארץ סגנון חדש שלא שמענו לפני מיוצרים ישראלים. לאחר מספר סינגלים מצליחים ושיתופי פעולה מובילים הוא מוציא סינגל חדש עם הDj האגדי אשר סוויסה, שמוכר לכולנו בשם הבמה "סקאזי" שנחשב לDj הישראלי המצליח בעולם ומביא לנו כבוד כבר שני עשורים. השניים חברו יחד לסינגל משותף שמיועד לכבוש כל מועדון בישראל ובצרפת ושמו "Tappez les mains".

עוד בערוץ מוזיקה של פרוגי:

השיר נקרא "Tappez les mains", או בעברית "למחוא כפיים", והוא כולו כמובן בצרפתית. השיר מסתמן כלהיט מועדונים מובהק, השילוב בין השניים הוא נכון ומדוייק. כל אחד תורם את חלקו ויחד הם יוצרים להיט מעולה. השיר מלווה בקליפ שמציג קרב ריקודים בין הקבוצה של לגר לקבוצה של "סקאזי", הקליפ מתקשר בצורה הטובה ביותר עם השיר ומוסיף כיף למסיבה שמתרחשת. והיי, תוכלו אפילו לראות את "סקאזי" רוקד קצת.

 

השיר כבר הוחתם בחברת "יוניברסל צרפת" בה מוחתמים כבר גדולי האמנים בעולם (בינהם" אריאנה גרנדה, ניקי מינאג', לידי גאגא ועוד). סטפן אף יופיע איתו מול 20,000 צרפתים ויהודים בפריז, באירוע שנועד לקדם את קשרי ישראל וצרפת.



תגובות