סקאוטר: זוכת אמריקן איידול בדרך להיות הזמרת האהובה עליכם. צילום מסך מיוטיוב

סקאוטר: זוכת אמריקן איידול בדרך להיות הזמרת האהובה עליכם

היא רק בת 20, ואחרי שנדחתה בתוכנית המוזקלית "דה וויס" נפתחה בפני מאדי פופי דלת חדשה בתוכנית הריאליטי "אמריקן איידול" שם מהר מאוד התברגה במקומות הראשונים ובסוף גם לקחה איתה את הפרס הגדול. עכשיו, בסיום הדרך הארוכה שלה, פופי מוכיחה לנו שהיא כאן כדי להישאר

מאדי פופי היא מהזמרות שכבר מהשם שלהן היא נשמעת מוכרת למרות שרק לאחרונה פרצה בתוכנית אמריקן איידול. היא בת 20 ומאחוריה יש קריירה מרשימה, היא החלה להופיע יחד עם אביה שעודד אותה לאורך כל דרכה, אביה היה מוזיקאי וגיטריסט ויחד עם להקתו הופיעה על במות שונות כבר שהייתה קטנה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

פופי בלטה כבר אז בהופעות ותחרויות בהמשך הוציאה שירים. היא הודתה שכבר אז גלתה עניין רב במוזיקה ורצתה לפתח את זאת לקריירה. לפני שנתיים גם הוציאה את אלבומה הראשון ובאותו החודש ליציאתו פתחה את הופעתם של הלהקה “Diamond Rio”.  

מאדי הופיעה לראשונה בתוכנית דה וייס שם שפטו באותו הזמן זמרים כמו אדם לוין ופארל ווליאמס אך באודישן שלה אבל אף אחד מהשופטים לא הסתובב והיא לא המשיכה בתחרות. למרות שלא עברה, את החשיפה הגדולה מאדי פופי קיבלתה שהופיע בתוכנית אמריקן איידול, תוכנית שגילתה זמרים גדולים כמו קלי קלרקסון ואדם למברט. בתוכנית המצליחה שחזרה בעונה חדשה אחרי הפסקה לא קטנה מאדי הקסימה את לב השופטים כבר בהתחלה וגרמה לצופים לשים לב אליה. 

 

היא אף הזכירה לשופטת קייטי פרי את עצמה שהייתה בתחילת דרכה. עם הזמן היה ברור שהזמרת מתקדמת בדרך הנכונה עד שגם זכתה במקום הראשון מול מתמודדים ראויים. בתוכנית הוציאה שיר חדש ״going going gone” שכתבה לה ליאה מישל.  

 

הסגנון של מאדי פופי ללא ספק מיוחד וגורם לנו להתחבר אליה, הפשטות שיש בה ובעיקר הכישרון הופכים אותה לזמרת שהיינו רוצים לשמוע. היא שרה בסגנון פופ שקט ויש לה גוון מיוחד בקול ושירים שכול אחד יכול להתחבר אליהם. אנחנו בטוחים שמאדי פופי היא זמרת מבטיחה שתביא לנו עוד הרבה שירים ומצפים כבר לשמוע ממנה עוד.

 

 

תגובות