סיכומוזיקלי: איתי לוי מגשים חלום ויוסי שטרית בסינגל חדש. צילום מסך מיוטיוב

סיכומוזיקלי: איתי לוי מגשים חלום ויוסי שטרית בסינגל חדש

אם הייתם עסוקים בהכנות אחרונות לנשף הסיום ובבגרויות האחרונות בהחלט, קבלו כל מה שקרה במוזיקה הישראלית השבוע. והפעם: דניאל יפה חוזרת בסינגל חדש, קורל ביסמוט בפרויקט הדסטארט מיוחד ואלי B משחרר סינגל חדש בשיתוף פעולה מיוחד עם כוכב רשת אהוב

גם השבוע הכנו לכם סיקור מיוחד על כמה מהשירים שיצאו במהלך השבוע האחרון, ועל כמה מהסרטונים המוזיקליים שנתקלנו בהם. שימו אוזן!

עוד בערוץ מוזיקה של פרוגי:

דניאל יפה - מי יחבק אותי"

לא מעט זמן עבר מהפעם האחרונה בה שמענו את דניאל יפה זוכת X Factor בסינגל חדש. רגע לפני אלבום בכורה שחררה השבוע יפה סינגל טרי בשם "מי יחבק אותי" שמצטרף ל "כולם לקום", "אם זו אהבה" ו"נבראתי לך" שהוציאה יפה לקראת האלבום.

"מי יחבק אותי" הוא הסינגל הרביעי מתוך האלבום שבדרך, את הסינגל כתבו והלחינו רון ביטון ומאור שטרית ועל העיבוד וההפקה המוזיקלית אחרי לא אחר מאשר ג'ורדי (כן כן, ג'ורדי של סטטיק ובן אל). סך הכל הסינגל טוב, הוא מתחיל מצוין וממשיך כך עד לסוף השיר. יפה מוכיחה שוב עד כמה היא מוכשרת ומביאה את השיר לידי ביטוי בצורה מושלמת.

לסיכום: סינגל מצוין. ★★★★★

 

אלי B ועידו דנקנר - "שנות השמונים"

אלי B (אליאור בדור) הוא ראפר שמאחוריו יש לא מעט שירים בינהם: "אין כמו הבית", "חופשי", "נוסע מכאן" ועוד'. עידו דנקנר לעומתו הוא ללא ספק אחד האנשים היותר מוכשרים בפיד האינסטגרם של לא מעט מאיתנו שם נוהג להעלות סרטוני שירה רבים ואף עובד על קריירה מעבר לים ועבורו זה סינגל ראשון בעברית בו הוא לוקח חלק. השבוע שיתפו השניים המוכשרים סינדל חדש - "שנות השמונים".

"שנות השמונים" הוא לגמרי אחד השירים הטובים ששמעתי לאחרונה. הוא כיפי ומביא משהו אחר וטוב. השיר מעולה שכולל שיתוף פעולה מוצלח במיוחד. על המילות השיר אחראי אלי B ומעיין רזניק כאשר רזניק אחראי גם על הלחן בשיר. השיר מביא איתו קליפ מצוין שמוסיף רבות לשיר סך הכל שיר מצוין, קיצי וסופר כיפי. אגב תזהרו, הוא ממכר. 

לסיכום: מוצלח במיוחד. ★★★★★

 

יוסי שטרית - "תרימו לה"

יוסי שטרית הוא ללא ספק ההוכחה לכך שגם מקום שני בריאליטי הופכים לכוכבים. קצת אחרי שהוציא את אלבום הבכורה שלו החל שטרית לעבוד על אלבום שני והשבוע קיבלנו ממנו את "תרימו לה" רגע לפני עונת האירועים החמה.

את "תרימו לה" כתב אליאב מועלם ללחן של דורון אלימלך ועל העיבוד וההפקה המוזיקלית אחראי יעקב למאי. "תרימו לה" מצליח (שוב) להבליט את כל מה שטוב בשטרית החל מהיכולות הווקליות שלו ועד להגשת הטקסט. סך הכל סינגל מעולה, זורם וכייפי. האמת שהוא גם בא בדיוק בזמן לעונת החתונות שמתחילה ממש עכשיו.

לסיכום: הגיע בול בזמן. ★★★★

יהל יעיש - "הסתכלי עלי"

יהל יעיש, התגלה לראשונה בעונה האחרונה של "X Factor" שם היה בין המתמודדים הבולטים. השבוע שחרר יעיש סינגל ראשון מתוך אלבום הבכורה שבדרך - "הסתכלי עלי".

את המילים והלחן לסינגל הבכורה אחראי יעיש בעצמו והשיר פשוט קסום. יש משהו כל כך עדין ויפייפה בקולו והשיר מתאים באופן מדויק ליכולות הווקאליות שלו. השיר טוב, עדין וסוחף. סך הכל שיר מצוין וזו כניסה מצוינת למוזיקה הישראלית ולמבחן הגורלי שבא אחרי תכנית הריאליטי. מחכה כבר לסינגלים הבאים של הזמר הצעיר. לשיר המעולה מצטרף קליפ מצוין לא פחות שמשלים והופך אותו לטוב עוד יותר.

לסיכום: לא פחות ממושלם, היה שווה לחכות. ★★★★★

 


שווה לדעת

את קורל ביסמוט קשה שלא לזכור מראליטי השירה The Voice ומאז היא לא מפסיקה לפרוח. ביסמוט הוציאה השבוע את פרויקט ההדסטארט שלה לאלבום הבכורה. כידוע, הדסטארט הוא בעצם תרומות למטרה מסוימת אך כל תרומה מקבלת משהו בתמורה. עד כה הוציאה ביסמוט סינגל אחד מתוך האלבום והאמת שאישית אני מקווה שהפרויקט יצליח ויגיע לסכום הנדרש כי זה נשמע כמו אלבום מיוחד ויוצא דופן שלא נראה כאן כבר שנים. בהצלחה!

 

שווה האזנה

הגשמת חלומות מגיעה ביצורות? תשאלו את איתי לוי שזכה לחמם את אנריקה אגלסיס בהופעה בתחילת השבוע בירקון וכמה ימים לאחר מכן הגשים חלום והופיע לצד שרית חדד. לוי העלה לחשבון האינסטגרם פוסט מרגש לצד ביצוע מצוין לצידה של גיבורת הילדות שלו.

 

תגובות