כמו באגדות: שירי הדיסני האהובים ביותר. צילום: Disney באדיבות yes

כמו באגדות: שירי הדיסני האהובים ביותר

מאז שהיינו ילדים קטנים ערוץ דיסני תמיד ליווה אותנו, אין אחד שלא צפה בסרטים או חולם לבקר בדיסנילנד. וכמובן שחלק גדול בחווית דיסני היה השירים שנכנסו לנו ללב. אספנו לכם את השירים הכי זכורים ואהובים

כשהיינו ילדים כולנו צפינו סרטים של דסני, ובואו נודה שחלק גדול ממנו צופה בהם גם עכשיו. הסרטים הקסומים עם הדמויות שנכנסו לנו ללב הביאו לחיינו  גם שלל שירים שפיזרו קצת קסם בכל מקום אליו הם הגיעו ואף זכו להצלחה ללא כל קשר לסרט עצמו. הם מהווים חלק משמעותי בצפייה בסרטים ובעזרת מנגינות נעימות תמיד גורמים לנו לשמוח ממש כמו ילדים, אספנו לכם את השירים הטובים ביותר מכל הזמנים.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

frozen-let it go

כמובן שנפתח באחד השירים המצליחים ביותר- שיא הנושא של הדמויות אנה ואלזה בסרט "לשבור את הקרח". שתי הדמויות הללו הגיעו לחיינו ב2014, ומאז הספיקו להפוך את השיר הזה לשיר הפופולארי ביותר שהגיע מסרט של דיסני, שיר שצבר כמעט 1.5 מליארד צפיות ביוטיוב. בנוסף לכל, את ביצעה את השיר לא אחרת מאשר דמי לובאטו שהיא אחת הזמרות הטובות והמוכרות ביותר בתחום המוזיקה העולמית. ובואו נודה באמת, זה לא משנה בני כמה אתם ואם יש או אין לכם אחים קטנים, כי כולנו זוכרים אותו בעל פה!

 

מלך האריות- האקונה מטטה

השיר האקונה מטטה הגיע אלינו מאחד הסרטים הכי אייקונים של דיסני- "מלך האריות". את השיר מבצעים חבריו של סימבה, טימון ופומבה שברגע של דאגה אומרים לו פשוט 'האקונה מטטה', או בעברית, אל תדאג, כי לא משנה מה קורה הכל מסתדר בסוף. זה מסר שמדהים בפשטות שלו כי מטרתו הוא לשמור על תמימותם של הילדים. יש בו המון הומור ולעד יהיה אחד השירים האהובים עלינו.

 

מואנה- How Far I'll Go

מואנה הגיע אלינו מאחד הסרטים הכי קלאסים. הסרט זכה למליוני תגובות טובות וחיוביות מהקהל. השיר יצא בשנת 2016 בקליפ של השיר ניתן לראות קטע מהסרט בחוף ים נותן לנו רצון להצטרף לשיר ולזרום עם הקצב.

 

פלונטר-  I See The Light

פלונטר, הסרט האהוב והמוכר עוקב אחר הדמות רפונזל. את השיר "אני רואה את האור" שרה מנדי מור שחקנית וזמרת אמריקאית. הסרט פלונטר הגיע אלינו בשנת 2010, סרט פנטזיה מוזיקלית המופק על ידי חברת וולט דיסני. הסרט מבוסס על המעשייה הגרמנית ״פעמונית״ מאוסף סיפורי האחרים גרים, ובהחלט גרם לנו להתאהב.

 

בת הים הקטנה- Under the Sea

זהו השיר שסוגר את הרשימה. יצא בשנת 1989 שיצא כחלק מהסרט בת הים הקטנה. בת הים הקטנה הוא סרט אמריקאי המבוסס על האגדה המפורסמת מאת הנס כריסטיאן אנדרסן. בקליפ אריאל והדג נצאים בתוך המים ומה שגורם להו לרצות להגיע לקיץ וללכת לים.

 

מאשאפ אקפלה דיסני

ולכל אלו שקשה לבחור מספר קטן של שירי דיסני אהובים, זה בשבילכם. לפני כשנתיים שגיא ברייטנר, שירה מרגלית, דביר בסינו והצמד ליברה, הכינו מאשאפ מיוחד לכל שירי דיסני האהובים. המאשאפ משמח, מקפיץ, כיפי, ומעלה חיוך ענק על הפנים.

 

 

 
תגיות
תגובות