סקאוטר: האם לוקאס ג'יימס הוא אליל הבנות הבא?. צילום מסך מהאינסטגרם

סקאוטר: האם לוקאס ג'יימס הוא אליל הבנות הבא?

לוקאס ג'יימס הוא שם חדש בעולם המוזיקה הבינלאומית, אבל מסתמן שהוא בדרך הנכונה לטופ, עם לוק מתאים וכמות מרשימה של עוקבים ברשתות החברתיות ובניהם נמצא גם הזמר שון מנדס שהתחיל בדיוק כמוהו. אז האם מצאנו סוף סוף את היורש החדש של מנדס? תחליטו אתם

הוא רק בן 16 וחצי מסרנוטה, פלורידה - ארצות הברית. ג'יימס מעלה קאברים לשירים שונים לאינסטגרם וחשבון היוטיוב שלו, שם הוא משתף את עוקביו בכישרון המדהים שלו. אנחנו רואים אצלו עתיד מזהיר.

עוד בערוץ 

לוקאס ג'יימס התחיל את דרכו המוזיקלית לפני שנה, בתכנית "Boy Band" של רשת הטלוויזיה האמריקאית ABC, שם לא זכה להצלחה רבה ושלבים רבים בתחרות, אך היא נתנה לו פלטפורמה כדי להראות את היכולות המוזיקליות שלו ולהביא עוקבים לאינסטגרם וליוטיוב שם החל לעלות קאברים רבים.

 

לאחר התכנית המדוברת ג'יימס שיחרר שני סינגלים לספוטיפי ואייטיונס, "Speechless" ו"Don't Say", שקיבלו מעט חשיפה אך כן משמשים כהתקדמות מוזיקלית מרשימה. לאחר ששיחרר את הסינגלים ג'יימס המשיך לעלות קאברים קצרים לאינסטגרם ומלאים ליוטיוב.

 
©צילום מסך מהאינסטגרם

ללוקאס יש כבר 80 אלף עוקבים באינסטגרם אבל ככה מתחילים ואנחנו בטוחים שזה יגדל, לפני כחודש ג'יימס העלה סרטון שלו בו הוא שר את השיר של שון מנדס וקאליד, "Youth", מנדס מצא את הסרטון באינסטגרם עשה לייק ועקב אחריי ג'יימס. כזכור גם מנדס התחיל בצורה הזו ותיראו איפה הוא היום.

לסיכום, ממש כמו שון מנדס שהתחיל בקטן והפך לענק. אנחנו רואים אצל  לוקאס ג'יימס את התשוקה למוזיקה ואת הכישרון העצום. אל תשכחו איפה שמעתם עליו קודם.

תגובות