סיכומוזיקלי: נועה קירל וליאור נרקיס בדואט מרגש. צילום מסך מהתוכנית

סיכומוזיקלי: נועה קירל וליאור נרקיס בדואט מרגש

יום שישי הגיע! ואם הייתם עסוקים בהכנות לנשפי הסיום וסוף שנה אנחנו כאן עם כל מה שקרה במוזיקה הישראלית. והפעם: הראל סקעת בקאבר מיוחד לזמרת אהובה, כוכבת פרוייקט הלהקה בסינגל בכורה עם וויב בינלאומי ועידן יניב מפנק אותנו בגרסה מיוחדת לשירו החדש

גם השבוע הכנו לכם סיקור מיוחד על כמה מהשירים שיצאו במהלך השבוע האחרון, ועל כמה מהסרטונים המוזיקליים שנתקלנו בהם. שימו אוזן!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

הראל סקעת - "אם ננעלו" 

הראל סקעת הוא ללא ספק אחד הזמרים היותר טובים שיש לנו כאן בארץ, הוא הספיק להוציא במהלך הקריירה  ארבעה אלבומים מצליחים במיוחד, להופיע בארץ ובעולם ואף לזכות בפרסים רבים. השבוע הוציא סקעת ביצוע מחודש ל"אם ננעלו" של הזמרת עופרה חזה ז"ל. הסינגל הוא חלק מאלבום חדש לזכרה בו אמנים מבצעים את שיריה של הזמרת. 

הביצוע המחודש של סקעת לא פחות ממושלם, הוא חדש אך עתיק, הוא נאמן למקור בצורה יוצאת גופן אך גם מביא את עצמו לידי ביטוי. סך הכל ביצוע מצוין, קליפ מוצלח וחידוש מקסים לשיר ישן ומעולה של אחת הזמרות הטובות במוזיקה הישראלית מקום המדינה. 

לסיכום: ביצוע מיוחד לשיר מיוחד ★★★★★ 

 

דודי בר דוד - "עוד לא למדנו כלום" 

מאחורי דודי בר דוד עומדים לא מעט שירים, את חלקם הוא גם שר ואת חלקם כתב והלחין לאמנים כמו: אביאור מלסה, איזי, מירי מסיקה, ריטה, לירן דנינו ועוד. בר דוד עובד בימים אלו על אלבום חדש, ממנו כבר הוציא את "כל החלומות תפוסים ו"השיר שלך". השבוע הוציא את הסינגל השלישי מתוך האלבום המתקרב - "עוד לא למדנו כלום".

את הסינגל החדש, "עוד לא למדנו כלום" כתב הלחין ועיבד מוזיקלית בר דוד בעצמו כאשר בעיבוד השיר לקח חלק גם גלעד שמואלי שאחראי גם על ההפקה המוזיקלית בשיר החדש. השיר מביא מראה הולטת למציאות הישראלית בה אנו חיים לשיפוט שלנו כלפי האחר וה"לא הרגיל", השוני בין אדם לאדם, בין עיר לעיר כל זה בא לידי ביטוי בצורה מופלאה דרך לחן מצוין וקליפ מעולה שמראה את כל העולמות. ללא ספק סינגל מוצלח. מחכה לראות מה מכין לנו להמשך.

לסיכום: אמיתי, מיוחד ומצוין להפליא ★★★★★ 

 

עלמה קלברמן - "קידוש נשמות" 

עלמה קלברמן היא זמרת צעירה, רק בת 20 וכבר הספיקה להוציא שלושה סינגלים לקראת אלבום בכורה. את הסינגל השלישי הוציאה קלברמן ייש השבוע והוא מגיע בתזמון לגמרי מושלם עם חודש הגאווה.

את "קידוש נשמות" כתבה והלחינה קלברמן בעצמה ואף לקחה חלק לצד תאיר סיבוני בעיבוד השיר. השיר בעצם מדבר על נישואים חד מיניים בצורה ישירה, מרגשת, ובעיקר אמיתית. השיר טוב, הוא מביא משהו מאוד אמיתי מחיי היום יום של קלברמן דבר המורגש בשיר כבר מהרגע הראשון. הביצוע של קלברמן טוב גם הוא ובסך הכל יש כאן חבילה מוזיקלית איכותית, בוגרת, כנה וגורמת למחשבות רבות, במיוחד בשבוע הזה. לשיר אף מצורף קליפ מעולה של כתיבת השיר על מחברת שורות.  

לסיכום: ללא ספק עושה זאת שוב  ★★★★★  

 

אבייל ריף כהן - "מתחת לשמיכות" 

אם השם אביגל ריף כהן לא מוכר לכם זה בדיוק הזמן שלכם להיזכר בה. כהן היא זמרת צעירה אשר השתתפה בעבר בתכנית הריאליטי של ערוץ הילדים "פרויקט הלהקה 2" ואף הייתה בין המשתתפים הבולטים על אף שלא הגיעה לשלב הסופי בו הוקמה הלהקה. 

השבוע הוציאה אביגל סינגל ראשון מתוך אלבום בכורה שבדרך. סך הכל שיר טוב, הביצוע של אביגל מעולה! ונראה כי היא לגמרי הולכת לחזור אלינו ובגדול. מחכה לשמוע מה מחכה לנו בסינגלים הבאים מהאלבום הזה. 

לסיכום: מחכה לעוד סינגלים מהזמרת ★★★★ 

 

שווה האזנה 

בסוף השבוע האחרון התארחו ליאור נרקיס ונועה קירל בתכנית "דידי בשישי" שבערוץ 13. בתכנית שרו השניים את "לכל אחד יש" של שלומי שבת. הביצוע של השניים לשיר היה יחודיי, מרגש וסופר מעולה. קירל מוכיחה (בפעם המי יודע כמה) שהיא ללא ספק אחת הנערות היותר מוכשרות שנראו במוזיקה הישראלית במאה הנוכחית. בתכנית אף סיפר אביה של קירל שהשיר המדובר יצא באותו היום בו נולדה הכוכבת ומאז במשפחה הוא נחשב כשיר שלה.

 

ממש לא מזמן הוציא עידן יניב את "מוצאי שבת" וחזר אל חיינו בסערה, וטוב שכך. השבוע העלה יניב לחשבון באינסטגרם שלו סרטון מיוחד בו מנגן ושר את השיר החדש בצורה פשוט מושלמת. אז אם עד עכשיו לא שמעתם את הסינגל זה בדיוק הזמן שלכם ללחוץ פליי לביצוע המיוחד. 

 

 

תגובות