לא רק כדורגל: שירי המונדיאל הכי זכורים. צילום מסך מיוטיוב

לא רק כדורגל: שירי המונדיאל הכי זכורים

קצב, ריקודים, זמרים ענקיים - שירי המונדיאל תמיד צבעוניים ומוסיף לתחרות הכדורגל מוזיקה ושמחה. אין אוהד אחד שלא יודע את כל המילים לשירי המונדיאל בעל פה. קבלו סקירה של חלק משירי המונדיאל לאורך השנים - חלקם טובים, חלקם פחות. מה שבטוח - לא נשכח אותם לעולם

היום (חמישי) בשעה 18:00 שעון ישראל יחל המשחק הראשון של המונידאל ובכך ייפתח אירוע הספורט הכי לוהט של קיץ 2018. כידוע, לכל מונידאל יש שיר רשמי אותו נבחר לבצע הזמר החם של השנה. השיר מלווה, כמו המנון, את המשחקים, השידורים ואין אף מעריץ מונדיאל שלא יודע לשאוג אותו בעל פה.

עוד בערוץ מוזיקה של פרוגי:

Live It Up - Nicky Jam feat. Will Smith & Era Istrefi

השנה נבחר להוביל את קצב המונדיאל אחד מזמרי הרגאטון המובילים בעולם. אומנם התחרות עוד לא התחילה והטירוף סביב השיר רק מתחיל לבצבץ. בקרוב נשמע אותו בכל מקום אשר נלך אליו ורק אז נדע אם אכן מדובר בשיר קצבי ושמח כמו שהוא נשמע כרגע, או מעצבן ומאוס. בהצלחה!

 

We are one - pitbull ft jeniper lupez

פיטבול, הראפר הכי לוהט של השנים האחרונות, ידוע בחיבתו לשיתופי פעולה עם זמרות-ענקיות. לכבוד מונדיאל 2014, המונדיאל האחרון,  הוא הוציא מהבוידעם את ג'ניפר לופז, שהייתה לוהטת אי שם בשנות ה-90 ותחילת שנות ה-2000 וביחד הם ביצעו את ההמנון הרשמי של התחרות. קצב לטיני, קרנבל ברזילאי ושיר אחד שהצליח להחזיר את ג'ני פרום דה בלוק לחיינו. 

 

Waka waka - shakira

מונדיאל 2010 סיפק לנו את אחד השירים המעצבנים, waka waka, שבוצע על ידי שאקירה. לפזמון המעצבן התווסף גם ריקוד מעצבן - כי, היי, זאת שאקירה. היא חייבת להראות לכל העולם כמה טוב היא רוקדת. 

 

Herbert Grönemeyer - Zeit, Dass Sich Was Dreht

שנת 2006 סיפקה את שיר המונדיאל ההזוי הבא. אם רוב השירים הם בקצב סמבה לטינית, על שיר המונדיאל של אותה שנה היו אחראים הגרמנים. אנחנו באמת מאמינים שהם ניסו בכל כוחם לספק למעריצים שיר שמח וקצבי. אבל, אין מה לעשות - גרמנים ושמחה זה לא הולך כל כך ביחד ויצא להם שיר מתאמ. ומוזר. תשמעו בעצמכם!

 

Ricky Martin - Cup of Life

עוד לפני שנולדתם, אי שם בשנות ה-90, ריקי מרטין היה אחד מהזמרים הלטיניים הכי לוהטים וחמים בעולם ולמען האמת? הוא סיפק אחלה שיר מונדיאל. מדובר באחד משירי המונדיאל הקצביים , השמחים והצבעוניים ביותר. 

 

לסיום, קבלו את השיר המצחיק אך הלא רשמי של השרוטונים שמזוהה כל כל עם תחרות הכדורגל העולמית, כזה שצוחק על כך שישראל לא נמצאים בכל שנה.

 
 
תגובות