טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של עילי בוטנר. צילום: הילה סלמן

טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של עילי בוטנר

כיום יש לנו המון זמרים בעולם וברחבי הארץ ולכולם מגוון שירים שכתבו ויצרו במהלך השנים. אך למרות עשרות השירים שיש לכל זמר, יש את המסוימים שנכנסו לנו ללב ונשארו שם. במיוחד בשביל זה כתבת המוזיקה שלנו, מור שקל, בטור שבועי מיוחד, מכינה לכם את חמשת השירים הכי אהובים של הזמרים האהובים. והפעם -עילי בוטנר!

עילי בוטנר הוא אחד האמנים היותר מסקרנים במדינה, הוא לא שר לבד כמעט אף פעם אך הוא תמיד חלק מרכזי בהרכבים מוזיקליים. בוטנר הוא כותב, מלחין, מנגן ושר. במהלך הקריירה שלו כתב בוטנר שירים לאמנים כמו: נינט טייב, ריטה ועוד'. 

עוד בערוץ מוזיקה של פרוגי:

"ילדים כמונו"

"ילדים כמונו" הוא אחד השירים החדשים שכתב בוטנר. השיר נכנס לאלבום החדש של "עילי בוטנר וילדי החוץ" והוא ללא ספק אחד השירים הטובים באלבום ובקיירה של בוטנר. השיר אמיתי, נעים לאוזן, עמוק וגורם לחשוב קצת מעבר. באמת אחד השירים המוצלחים של בוטנר ואם עד היום לא יצא לכם לשמוע אותו זה בדיוק הזמן שלכם ללחוץ פליי.

 

"שווים"

אני לא מאמינה שיש מישהו שלא מכיר את "שווים" שנעשה בשיתוף פעולה עם רן דנקר לפני יותר משבע שנים והוא עדיין רלוונטי, מרגש ויכול לההסביר כל כך הרבה על המציאות היום יומית שלנו. "שווים" מראה כמה כל אדם שווה לאדם שלצידו, כמה כל אחד שונה ומיוחד אך שווה בדיוק לחברו. זהו שיר חזק, מלא בכאב אך באופטימיות אין סופית לתקווה שיום יבוא ויהיה פה טוב יותר. ללא ספק שיר מוצלח, אפילו המוצלח ביותר של בוטנר.

"מכתב לאחי"

גם "מכתב לאחי" יצא לפני שנים רבות - שמונה למען האמת וגם הוא כמו שירים אחרים של בוטנר עדיין מצליח לרגש ולהיות בראש של רבים גם שנים אחרי שיצא. השיר מצוין, נעים לאוזן, סוחף וממכר. השיר נעשה בשיתוף פעולה עם קובי אפללו ונכנס לאלבום השני של בוטנר.

 
 

"הכי קרוב אלייך"

"הכי קרוב אלייך" הוא השיר החדש ביותר בו לקח חלק בוטנר. את השיר הוא כתב והלחין בעצמו כאשר בכתיבה לקח חלק גם אביב אלוש שגם שר את השיר. השיר פשוט ומצוין, יש בו כל מה שצריך להיות בשיר טוב החל מהכתיבה ועד לביצוע, העיבוד והקליפ העולה. שיתוף הפעולה בין השניים היה מפתיע במיוחד והם לגמרי הצליחו בשיר מעולה וממכר.

 

"קדימה הלאה"

גם את השיר "קדימה הלאה" כתב והלחין בוטנר ועל הביצוע אחראיים ההרכב שלו "עילי בוטנר וילדי החוץ" - אדר גולד ואוהד שרגאי. השיר ללא ספק אחד המוצלחים של בוטנר, הוא אמיתי, כתוב ומולחן בצורה מופלאה שמצליחה להביא את השיר בצורה הטובה ביותר. ואין ספק שמגיע לו מקום של כבוד בטופ 5 של בוטנר.

 
 
תגובות