סיכומוזיקלי: הדואט המפתיע של מתמודדת האח הגדול. צילום מסך מאינסטגרם

סיכומוזיקלי: הדואט המפתיע של מתמודדת האח הגדול

יום שישי הגיע! ואם הייתם עסוקים בתכנונים גדולים לקראת החופש הגדול, אנחנו כאן עם כל מה שקרה השבוע במוזיקה הישראלית. והפעם: כוכב שכונה ממשיך בקריירת המוזיקה, שירי מימון מקדישה שיר לנשיא המדינה וגם, לי בירן מפנק לסופש

גם השבוע הכנו לכם סיקור מיוחד על כמה מהשירים שיצאו במהלך השבוע האחרון, ועל כמה מהסרטונים המוזיקליים שנתקלנו בהם. שימו אוזן!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

אליה - "הולכת עד הסוף" 

אליה היא זמרת חדשה שממש השבוע הוציאה את סינגל הבכורה המסקרן שלה מתוך האלבום הראשון שבדרך.

"הולכת עד הסוף" הוא סינגל טוב, התחלה פשוט מצוינת. את השיר כתב והלחין דניאל ארואס להפקה מוזיקלית של עופר המרמן. סך הכל שיר טוב, אליה מציגה יכולות שירה מרשימות במיוחד וזה ללא ספק סינגל ראשון מעולה. מחכה למוע את הסינגלים הבאים של הזצרת הצעירה.

לסיכום: כניסה מרשימה למוזיקה הישראלית. ★★★★★  

 

דוד שאול - "ברווז על המים" 

את דוד שאול אתם מכירים בעיקר מהטלוויזיה, הוא משחק בסדרות: "שכונה", "הרמון" ועוד' אך שאול עוסק רבות גם בתחום המוזיקה. עד כה הספיק שאול להוציא לא מעט סינגלים בינהם "צועדים במים", "פיגמליון" ועוד. השבוע הוציא שאול סינגל חדש - "ברווז על מים".

את הסינגל החדש, "ברווז על מים" כתב והלחין שאול בעצמו. דוד ממשיך להביא את עצמו במוזיקה בצורה קסומה ומצליח להביא שיר טוב, עדין ומיוחד. סך הכל גם הפעם קיבלנו משאול שיר מוצלח, נעים לאוזן ומרגיע. שאול ללא ספק ממשיך בדרך מעולה במוזיקה לצד דרכו בתחום המשחק ומוכיח שהשילוב בין השניים יכול להיות מעולה.

לסיכום: מיוחד ושונה. ★★★★  

 

אבי גרייניק - "גרייניק" 

אבי גרייניק הוא אחד האנשים היותר מוכשרים בביצה המקומית. הוא שחקן, זמר וסטדפיסט מצוין! השבוע הוציא גרייניק אלבום חדש - "גרייניק". האלבום מעולה, השירים מתאימים זה לזה והקו שהתחיל גרייניק בשיר הראשון ממשיך לאורך האלבום. את האלבום כולו כתב והלחין גרייניק בעצמו. סך הכל אלסום טוב, עם טקסטים טלחנים טובים וכך גם הביצועים של גרייניק. ללא ספק אלבום מוצלח, אמיתי וישיר מאחד האנשים היותר מוכשרים בתרבות הישראלית.

לסיכום: אלבום מרתק. ★★★★★   

מתוך האלבום
 

גיל ווין - "צבעים" 

קצת אחרי שהביא לנו את "אוהבת את עצמי", "סצנות" וכמובן "אל תשאלי" שחרר השבוע הזמר גיל ווין סינגל חדש בשיתוף פעולה עם רון בוחניק. 

הסינגל החדש, "צבעים" מתחיל בצורה קסומה וממשיך בצורה קסומה עוד יותר. גם הפעם אנחנו מקבלים מווין סינגל איכותי, מיוחד, עדין וממכר. על הביצוע של השיר אחראי רון בולניק והוא לגמרי מצליח להביא את השיר בצורה הטובה ביותר שאפשר היה לחלום, הוא מגיש את המילים בצורה מעולה שמביאה את השיר למקומות מצוינים. 

לסיכום: לא פחות ממושלם.  ★★★★★    

  

שווה האזנה 

השבוע העלה לרשתות החברתיות הזמר, נאור אורמיה סרטון מיוחד בו שר לצד מריה דומרק (שנמצאת הימים אלו בבית האח הגדול) את "לא מוצא את עצמי". אז אם התגעגעם לאורמיה או שסתם גיליתם עכשיו את כישרון השירה של דומרק זה בדיוק הזמן שלכם לצפות בסרטון היפייפה הבא! 

  

רגע לפני שתנחת בברודווי ורגע אחרי מופעי יום העצמאות המרשימים מעבר לים הופיעה הזמרת שירי מימון בפני נשיא המדינה רובי (ראובן) ריבלין. בסרטון שהעלתה הזמרת לחשבון האינסטגרם שלה אפשר לראות כי יורדת מהבמה לכיוון הנשיא ושרה לו את "השקט שנשאר" בצורה מעולה ויוצאת דופן. לגמרי שווה האזנה. 

ממש אתמול העלה הזמר והשחקן לי בירן לייב מיוחד לחשבון האינסטגרם שלו בו הוא מבצע את השיר החדש שלו - "לא צריכים סיבה" תוך כדי ניגון בגיטרה. הסרטון פתח את הסופ"ש הנוכחי בצורה מושלמת ואתם לגמרי חייבים לשמוע ולראות!  

 
 

 

 

תגובות