סקאוטר: כוכב המיוזיקלי שהצליח להפתיע. צילום מסך מהאינסטגרם

סקאוטר: כוכב המיוזיקלי שהצליח להפתיע

הוא לא רק כוכב הרשתות החברתיות שניסה את מזלו, הרווי ליי הוא זמר הפופ האהוב שמוכיח זאת עם שיתופי פעולה רבים ומוצלחים. וכעת הוא כובש את הפלייליסט שלנו עם השיר "Personal"

הרווי ליי קנטואל בן ה-19 מאנגליה, מנהל עמוד אינסטגרם מצליח בו עוקבים אחריו שלושה מיליון ושלוש מאות אלף עוקבים (נכון לעכשיו). הכוכב מוכר לנו בעיקר מהמיוזיקלי בזכות הסירטונים הוויראלים שמעלה באופן קבוע. שם יש לו מיליון ושמונה מאות אלף עוקבים.

 עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

בניגוד לאמנים וזמרים אהובים אחרים, ליי לא החל את דרכו בפלטפורמת היוטיוב. בתחילת דרכו העלה הרווי סרטונים רבים לפייסבוק בהם שר קאברים לשירים אהובים ומוכרים וכך צבר את הקהל הראשוני שלו שתמך ברעיון להצטרף לעולם המוזיקה.

 

בנובמבר 2017 הוציא את אלבומו הראשון "Talk To Ya-EP" הכולל בתוכו גם את השיר "Personal". בשיר המדובר ניתן לראות שיתוף פעולה מדהים עם לורן, המוכרת לנו גם היא מהמיוזיקלי. בעבר היה חשד בעקבות סרטוני המיוזיקלי הרבים בהם ניתן היה לראות את השניים מנהלים זוגיות בניהם. עד כה צבר הסינגל למעלה ממאה שלושים ושבעה מליון צפיות ביוטיוב.

כבר חברים טובים
כבר חברים טובים © אינסטגרם

לפני כשבועיים הופיע ליי ב-"Summertime Ball", המקום בו הופיע לא מזמן גם שון מנדס, שכידוע לנו התחיל גם הוא בגיל צעיר והפך להצלחה גדולה. שם הזמר שר את הגרסה שלו לשיר "Mama" של ג׳ונאס בלו.

 
 

שיתוף פעולה נוסף של הרווי הוא עם הזמרת האמריקאית הצעירה מאלו טרבחו בשיר ״Hasta Luego״, שצבר עד כה עשרים ואחת מיליון צפיות. אין ספק שלשני הזמרים הצעירים יש עתיד מזהיר בתחום המוזיקה והיינו שמחים לשמוע על שיתופי פעולה נוספים של השניים.

לסיכום, הרווי ליי הוא דוגמא מושלמת לזמר שמתחיל את דרכו בגיל צעיר ורוצה לפרוץ גבולות, הוא לא מוותר לרגע על החלום להיות זמר ולהופיע על הבמות הכי גדולות שאפשר ואין ספק שהוכיח לנו שהוא כאן כדי להישאר ועושה זאת על הצד הטוב ביותר. 

תגובות