רגע לפני החופש: פלייליסט השירים שלנו לקיץ. צילום: אוהד קב

רגע לפני החופש: פלייליסט השירים שלנו לקיץ

בעוד מספר ימים כולנו נצא לחופש הגדול לאחר שנת הלימודים העמוסה. ומה יותר טוב מפלייליסט שירים רענן שילווה אתכם בקיץ הנוכחי? אז אלו שירים נכנסו לרשימה שלנו?

רגע לפני שחלקכם מסיימים את תקופת הבגרויות, רגע לפני שהחופש הגדול מגיע אלינו וכל אחד בורח למקום המפלט שלו: אספנו עבורכם את חמשת השירים הכי קיציים וכיפיים לשמיעה. האזינו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

קיץ 

השיר "קיץ" של הזמר אביאור מלסה זכה להצלחה גדולה. וזכה להיות לאחד השירים המצליחים באותה תקופה. השיר נכנס לפלייליסט של גלגלצ והגיע למקום השלישי במצעד הפזמונים של מדיה פורסט. הוא קיצבי, עושה לנו חשק להגיע לחופש הגדול כבר ולנצל כל שנייה ממנו. אין ספק שמלסה עשה עבודה מעולה.

 

Summer

השיר ״summer” של Calvin Harris, יצא כחלק מהאלבום השני "motion" של הזמר. השיר הגיע למקום ראשון באנגליה ואירלנד וזכה לדירוג גבוה ואהדת הקהל. בנוסף, זכה סינגל זה למעלה ממיליארד צפיות ביוטיוב ואם תשאלו אותנו, אנחנו לחלוטין מבינים למה. מדובר באחד השירים שהכי מכניסים אותנו ל"וייב" של הקיץ.

 

כולם באילת

כידוע, עיר הבילויים של הקיץ היא אילת. עדן בן זקן לקחה את הנושא צעד אחד קדימה בשנה שעברה עם יציאת אחד הסינגלים המוצלחים ביותר שלה "כולם באילת". לו הוסיפה קליפ קליל וקיצי שצולם בבית מלון בעיר המדוברת. השיר והקליפ מאוד תואמים לוויב שמעבירה בן זקן בכל שיר שלה וגם הפעם עשתה זאת בענק. את השיר כתבו והלחינו דולב רם ופן חזות (מי שאחראים על לא מעט להיטים בשנה האחרונה).

 

לובשת קיץ

השיר של הצמד אלון ופלג ״לובשת קיץ״ יצא בשנת 2017 וזכה למעל לשלושה עשר אלף צפיות. את השיר כתבו והלחינו פלג ואלון בעצמם ועשו עבודה מצויינת. השניים שיתפו פעולה עם כוכבת הרשת הבלתי מעורערת גל גברעם והראפר "ויק". מאז שיצא הסינגל ועד היום, אנחנו פשוט מכורים ולא יכולים להפסיק לשמוע אותו. אז הכנסתם אותו כבר לפלייליסט שלכם? 

 

ארטיק מסטיק

הסינגל של אגם בוחבוט ״ארטיק מסטיק״ שכתב והלחין משה פרץ, הוא לחלוטין השיר הנכון לסגור איתו את הרשימה שלנו. הוא זכה להצלחה מסחררת וצבר למעלה ממאה ועשרים אלף צפיות! בנוסף, הגיע למקום תשיעי במצעד מדיה פורסט. מדובר בשיר מלא אנרגיה חיובית, הוא מלא בקצב וקלילות, ממש כמו בוחבוט עצמה.

 

 

 

תגובות