טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של Maroon 5. צילום: gettyimages

טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של Maroon 5

כיום יש לנו המון זמרים בעולם וברחבי הארץ ולכולם מגוון שירים שכתבו ויצרו במהלך השנים. אך למרות עשרות השירים שיש לכל זמר, יש את המסוימים שנכנסו לנו ללב ונשארו שם. במיוחד בשביל זה כתבת המוזיקה שלנו, גיל אשד, בטור שבועי מיוחד, מכינה לכם את חמשת השירים הכי אהובים של הזמרים האהובים. והפעם - "Maroon 5"

"Maroon 5" מככבים בראש רשימות ההשמעה שלנו כבר משנת 2002 ונחשבים לאחת מהלהקות המוצלחות ביותר שגם לאחר יותר מעשור, מצליחה להפתיע אותנו ולרגש אותנו ממש כמו בהתחלה. ובראש הלהקה עומד הסולן החתיך והיהודי, אדם לוין. הלהקה האהובה הספיקה להוציא שישה אלבומי סטודיו ושלושה אלבומי הופעות חיות שהצליחו בכל העולם, לבקר בחתונות של אנשים אקראיים, להגיע למקום הראשון במצעדי מוזיקה רבים ולשבות את ליבם של מליוני מעריצים ומעריצות. הנה חמשת השירים המובחרים שלנו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

She will be loved

זה כנראה בלתי אפשרי שלא להשבות בקסמו האישי של הסולן אדם לוין. במיוחד בביצוע המצויין בשיר זה. בשיר ניתן לשמוע את הקול המרגיע והקסום של לוין, מלווה במנגינה שאין מתאימה ממנה לאווירה שהוא יוצר. הוא בסגנון בלדה שמיועד לאישה, כנראה מסויימת. השיר כבש שיאים עולמיים והגיע למקומות ראשונים במצעדים רבים.

 

Harder to breathe

השיר נחשב לאחד משירי הפריצה של הלהקה והוא נמצא באלבומם הראשון, "Songs About Jane". הוא משלב בתוכו רוק וR&B ומלא בסטייל. השיר, שמתאר מצב של זוג במצוקה, בעצם נכתב במקור על הכעס והתסכול של לוין שנבע מהלחץ שחברת התקליטים הפעילה עליהם על מנת שיקליטו עוד סינגלים. לשיר מתלווה קליפ שמעביר את האווירה שהשיר נכתב בהשראתה- לחוצה, צפופה, וקצת קלסטרופובית. 

 

Payphone

בשנת 2012 החליטו "Maroon 5" והראפר וויז קאליפה לשתף פעולה ולהוציא יחד שיר. שיתוף הפעולה המיוחד הזה הוליד את השיר המדובר "Payphone". השיר מורכב משני בתים ופזמון שאותם שר לוין. ואת החלק השלישי והמרענן שר קאליפה. הוא הצליח מאוד ופילס את דרכו מעלה במצעדים רבים. אם זה לא מספיק, מצורף גם קליפ מושקע ביותר בסגנון סרט אקשן קצר שמשלב בתוכו שוד, מרדף מכוניות, אש ונוסף לכל גם סיפור אהבה. 

 

Sunday morning

שיר זה קצת שונה מאיך שאנחנו מכירים את הלהקה וזו אחת הסיבות שבחרנו אותו. ניתן לשמוע בו לעיתים את סגנון הג'אז ויש בו אווירה של יום שבת בבוקר עם כוס קפה ועיתון. השיר הצליח מאוד דווקא בזכות הסגנון המיוחד וההפתעה שהוא יצר בקרב המעריצים. אז אם עדיין לא יצא לכם להאזין לו, אנחנו לגמרי ממליצים!

 

Daylight

השיר האחרון שבחרנו הוא "Daylight" מתוך האלבום השלישי של הלהקה, "Overexposed". הוא מציג לנו סיפור אהבה קצת בעייתי. בפזמון לוין מספר על כך שכאשר השמש תעלה, הוא יצטרך לעזוב. כמו כמעט כל שיר של לוין והלהקה, גם הפעם הצליח להשתלט על הפלייליסט של לא מעט מאיתנו ועל המצעדים ותחנות הרדיו בכל העולם. לשיר מתלווה קליפ מרגש ביותר בו ניתן לראות מעריצים ומעריצות מכל העולם, מכל הגילאים ומכל הצבעים, מחזיקים שלטים עם המילים של השיר. הקליפ מעביר מסר מאוד חשוב ואם תשאלו אותנו, זה שווה הכל.

 



 
תגובות