פלו רידה בישראל: "אינטראקציה עם הקהל שחיממה את הלב". צילום דניאל סטרבורבדיס

פלו רידה בישראל: "אינטראקציה עם הקהל שחיממה את הלב"

אחד הראפרים הכי טובים בעולם, פלו רידה, ביקר אמש (ה') בישראל והכניס אותנו למסיבה הכי שווה בארץ שכללה גם הפתעה משירי מימון. ביקורת מופע

אמש (ה') זכינו לביקור של הראפר פלו רידה בלייב פארק בראשון לציון. הראפר והזמר המדובר כבר הספיק לשתף פעולה עם אין ספור זמרים מובילים כמו סיה ומאלומה (שביקר בארץ גם הוא לפני שבוע בדיוק). ועכשיו החליט לצאת לסיבוב הופעות כדי לחגוג עשור ליצאת הלהיט ששם אותו על המפה "Low" שהיה במקום הראשון במצעדים בארצות הברית במשך עשרה שבועות רצוף! מאז הוא לא הפסיק לעבוד קשה והיום יש לו מספר להיטים כדי לתחזק הופעה מצויינת.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

פלו רידה כבר נחשב כ"אגדה" בעולם הראפ העולמי. הוא זכה באין ספור תארים והפיץ את המוזיקה שלו בכל מקום בעולם, עכשיו כשהוא סוף סוף הגיע לישראל, אלפי מעריצים נלהבים רצו אל הקופות עם ציפיות גבוהות להופעה בלתי נשכחת. והוא לגמרי הצליח לעמוד בציפיות שלנו ושל כל הקהל שסבב אותנו, הזמר הכניס את כולנו ל"וייב" שלו שסחף אותנו עם להיטיו האדירים ולא הפסיק לייצר אינטראקציה עם הקהל. 

© צילום דניאל סטרבורבדיס

כמו בכל הופעת אמן בסדר גודל כזה בישראל, גם הפעם חיממו את הזמר אמנים מוכשרים מישראל. ראשונים עלו טליסמאן והאולטראס, טליסמאן ביצע שניים מלהיטיו והוסיף להם את החדש מבניהם "טלוויזיה". אחריו עלו האולטראס שלגמרי הצליחו למשוך את תשומת ליבו של הקהל והכניסו אותו למסיבה בכמה רגעים בלבד. זכינו בחצי שעה של להיטים ואפילו הופעת אורח של חן אהרוני שהופיע איתם עם הלהיט "בואי נרקוד" ויחד הם גרמו לכל אחד ואחת בקהל לרקוד. הם לגמרי הצליחו לבצע את התפקיד שלהם ולחמם את הקהל לקראת בואו של מלך הראפ פלו רידה.

לאחר כרבע שעה וקטע מעבר קצר, הגיע הרגע לו כולנו חיכינו ופלו רידה עלה לבמה כאשר לצידו שתי רקדניות בלהיט "Good feeling". עם אנרגיות מטורפות הוא הרים את הפארק באוויר והביא לנו את ההתחלה הכי טובה שיש. הבא בתור הגיע השיר "Right round" ששמר על האנרגיות שיצר בקודמו ואף גרם להן לעלות בזכות ההיחס שהעניק הזמר לקהל.

אחריהם הגיע השיר "In the ayer" שהגיע זמן קצר אחרי השיר שלשמו נוצר סבב ההופעות, יחסית לשאר שיריו השיר הזה היה פחות מוכר ועם זאת הקהל לא איבד עניין והתעורר אף יותר כשהרקדניות שלו פתחו שמפניות שהרטיבו את כל מי שעמד בשורות הראשונות.

© צילום דניאל סטרבורבדיס

לאחר מכן שר יחד עם הקהל קטע מהשיר "Were them girls at". בשלב זה הוציא זר בו היו כמה ורדים וגרם הבנות להתרגש כשביקש שנשיר איתו תוך כדי שהוא מחלק את הפרחים לכ-15 בנות מזל (אנחנו ביניהן). אחר כך חשף בפנינו עוד הפתעה קטנה, הוא ביקש מהבנות להשמיע את קולן ושלח את אנשיו להביא כמה בנות שיעלו לבמה, בניגוד למאלומה ורבים אחרים הוא לא בחר לקחת אחת ולשיר לה שיר שקט אלא העלה כ20 בנות שירקדו יחד איתו לצלילי השיר תוך שהוא עצמו רוקד איתן ואף מצטלם עם חלקן.

כעת, עלה עם השיר שלכבוד חגיגות העשור שלו התכנסנו "Low" ואחריו שר את "Club cant handle me" שבו ירד קרוב קרוב לקהל. למרות החום הישראלי, הוא לא התעצל ולא הפסיק לרקוד לזוז ולעניין את הקהל. לאחר מכן הוא בירך את הקהל בשלום ושר את הלהיט שאין אחד שלא מכיר "whistle" בו אף איש בקהל לא עמד במקום ורקד יחד איתו. בשלב זה' רידה הורה לקהל לחזור אחריו בזמן שהוא מאיית את השם של השיר הבא ושר עם הקהל פעם נוספת אך הפעם את השיר (GDFI" (Going down for it" והעלה הפעם דווקא כמה בנים מהקהל! 

לאחר מכן הודיע רידה שמחכה לנו עוד הפתעה. ותכל'ס, היא המפתיעה ביותר, הוא ביקש מהקהל לספור איתו לאחור והזמין לבמה את שירי מימון לבצע איתו את הדואט שהוא מבצע במקור עם סיה "Wild one". מימון, שתתחיל להופיע בקרוב על במות ברודווי נכנסה לרגע לנעליים של אחת הדיוות הגדולות בעולם וצלחה את המשימה בגדול.

"צלחה את המשימה" © צילום דניאל סטרבורבדיס

הזמר שר לצידה בית ופזמון ואז ירד לסיבוב בקהל על כתפיהם של עוזריו והגיע עד לשורות האחרונות כשבדרך חיבק והצטלם עם מעריציו. אין ספק שהמעשה מרגש וראוי להערכה. הבאים בתור הגיעו השירים "Cake" והדואט שלו על לא אחר מהזמר המצליח, מאלומה. את רובו הוא שר במרכז הקהל קרוב קרוב למעריצים מה שיצר סיטואציה מרגשת מאוד.

הזמר המשיך עם הסינגל "Welcome to my house" שבמהלכו נכנע לחום הכבד, הוריד את החולצה וירד שוב לקהל כשבדרך אסף ציור ממעריצה. ניתן היה לראות שהוא התרגש עד מאוד מהאנרגיות של הקהל כשהוא סיים עם דמעות בשיר "Sweet sensation" שלגמרי סגר את המופע בתחושה מתוקה.

לסיכום, יצאנו מההופעה בתחושה מעולה, זה היה שואו פשוט מעולה בכל שלב והיבט, החל מהעובדה שהוא לא השתמש בפלייבק ועד לאנרגיה המעולה וליחס המטורף לקהל. ניכר היה שההופעה הייתה חשובה לו ושהוא נתן את כל כולו. אנחנו מקווים שההופעה הראשונה לא תהיה האחרונה ושיותר זמרים יביאו לנו הופעות מעולות כמו זו.

גם סטטיק הגיע לבקר
גם סטטיק הגיע לבקר © אלברט ללמייב



תגובות