VMA 2018: קארדי בי וביונסה מובילות במועמדויות. GettyImages

VMA 2018: קארדי בי וביונסה מובילות במועמדויות

טקס הVMA השנתי מתקרב אלינו בצעדי ענק, ואמש (ב) פורסמה רשימת המועמדים לקטגוריות השונות. מובילה את המועמדויות קארדי בי, שהפכה להצלחת השנה. אז מי עוד מועמדים וינסו לקחת איתם את הפרס הביתה? גלו

טקס פרסי המוזיקה של MTV יוצא לדרך, ולמרות שהוא במרחק של חודש פורסמה אמש (ב) רשימת המועמדים הנוצצת לטקס החגיגי הזה. כשבראשה מובילה קארדי בי, מי שהייתה ההבטחה המוזיקלית של השנה והצליחה לכבוש את כולם. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

את הרשימה, מובילה הראפרית והזמרת קארדי בי, עם לא פחות מעשרה מועמדויות. מיד אחריה ביונסה וג'ייזי עם שמונה מועמדויות שכולן על השיר הטרי מהאלבום המשותף. ביונסה וגם קארדי עושות כבוד וגירל פאוור עם המועמדויות הרבות והופכות לבין הבודדות שמועמדות להרבה פרסים. ומתמודדות על הפרס הגדול של "קליפ השנה" 

הכוכבות הגדולות של הערב
הכוכבות הגדולות של הערב © Gettyimages

על הפרס הגדול של הערב "קליפ השנה" יתמודדו: אריאנה גרנדה עם "No Tears Left To Cry", ברונו מארס וקארדי בי עם "Finesse", קמילה קביו עם "Havana", ביונסה וג'ייזי עם "Apes**t", צ'יילדיש גמבינו עם "This Is America" ודרייק עם "God's plan" 

 

על פרס "אומן השנה" יתמודדו: אריאנה גרנדה, ברונו מארס, קמילה קביו, קארדי בי, דרייק ופוסט מאלון 

 

במסגרת "שיר השנה" נמצאים: ברונו מארס עם קארדי בי בלהיט המשותף "Finesse", קמילה קביו עם "Havana", דרייק עם "God's plan", דואה ליפה עם ההמנון של השנה "New rules", אד שירן עם "Perfect" ואחרונים בקטגוריה הם פוסט מאלון ו21 סאבג' עם "Rockstar"  

 

על פרס "שיתוף הפעולה של השנה" יתמודדו בין היתר גם: ג'ייזי וביונסה עם "Apes**t", ג'ניפר לופז עם דיג'יי קאלד וקארדי בי עם השיר "Dinero", וריהאנה עם ההרכב N.E.R.D בשיר המשותף "Lemon"  

 

על "שיר הפופ של השנה" יתחרו עם כולם: אריאנה גרנדה עם "No Tears Left To Cry", דמי לובאטו ב"Sorry Not Sorry", פינק עם "What About Us" ושון מנדס עם "In My Blood".  

 

במסגרת "שיר ההיפ הופ הטוב של השנה" יש תחרות לא קלה ובין המתמודדים אפשר למצוא את: קארדי בי ו21 סאבג' עם "Bartier Cardi", ביונסה וג'ייזי עם "Apes**t", דרייק עם "God's plan" וגם את ניקי מינאז עם "Chun-Li".  

 

בתחום הלטיני של המוזיקה יתחרו על פרס "השיר הלטיני הטוב של השנה": ג'יי באלווין ו-ווילי ווליאם עם "Mi Gente", דמי לובאטו ולואיס פונסי עם "Échame La Culpa" ומאלומה עם שתי מועמדויות על השירים "Felices los 4" והלהיט עם שאקירה "Chantaje".   

 

עוד מהשמות הגדולים ברשימות: קארדי בי מועמדת גם לפריצת השנה, דואה ליפה וקלווין האריס ינסו לקחת איתם הביתה את פרס "שיר הדאנס של השנה" עם השיר "One Kiss", על פרס "הכיאוגרפיה הטובה בקליפ" נמצאים גם, ג'סטין טימברלייק עם "Filthy", דואה ליפה עם "IDGAF", ביונסה וג'ייזי עם "Apes**t" וקמילה קביו עם "Havana".  

 

אין ספק שמצפה לנו טקס מותח ומורט עצבים, במיוחד בגלל שכל המועמדים השנה הם האהובים עלינו וקצת קשה לבחור בניהם. אבל מה שבטוח כל בחירה תהיה מוצלחת וטובה. 

 

 

תגובות