שניים זה הרבה יותר: שיתופי הפעולה הגדולים של סלינה גומז. GettyImages

שניים זה הרבה יותר: שיתופי הפעולה הגדולים של סלינה גומז

הכוכבת האהובה עלינו, סלינה גומז חוגגת ממש היום (א) את יום הולדתה ה26 ולכבוד המאורע החגיגי, הכנו לכם כתבה מיוחדת בה בחרנו את שיתופי הפעולה של הזמרת שהכי אהבנו. מזל טוב!

סלינה גומז היא בין הכוכבות הכי אהובות עלינו. זכינו לגדול איתה ולהתפתח איתה בכל הקשור לקריירה המוזיקלית שלה. היום היא חוגגת את יום הולדתה ה26, ואנחנו בחרנו כמה משיתופי הפעולה של גומז שהכי אהובים עלינו. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

One And The Same 

דמי לובאטו וסלינה גומז, הן הבסטיז שכולנו מקנאים בהן. בתקופה האחרונה הן קצת פחות בסטיז ויותר קולגות לקריירה, אבל לא נשכח להן את התקופה הקסומה מימי דיסני. השתיים הכירו על הסט של "החברים של ברני" ומשם התחילה החברות. אבל שיתוף הפעולה המוזיקלי שלהן הגיע בעקבות הסרט "תוכנית להגנת נסיכות" בו הן חלקו זמן מסך, שרו את השיר הרשמי של הסרט והביאו לעולם את הזיכרון ילדות הכי מתוק שלנו מהן. 

 

I Want You To Know 

שיתוף הפעולה עם זד נוצר בעקבות מערכת היחסים שהשניים היו בה, וגם כאן השניים הביאו להיט שישאר איתנו לנצח. השילוב של סלינה בעולם המוזיקה האלקטרונית הוא שילוב מהטובים של הזמרת והפך אותה ברגע לזמרת שמוכיחה כל פעם מחדש כמה היא מוכשרת. 

 

Good For You 

את שיתוף הפעולה הזה, של סלינה עם אסאפ רוקי קיבלנו לאחר יציאת האלבום של הזמרת "REVIVAL". לאחר שהצליח השיר כסינגל, שיתפו גומז ורוקי פעולה ויצרו גרסת רמיקס הפעם עם קטע ראפ. ואנחנו תוהים איך השילוב המעולה הזה לא קרה עוד קודם? 

 

We Don't Talk Anymore 

שיתוף הפעולה בין סלינה לצ'ארלי פות' נולד גם בעקבות מערכת יחסים של השניים, ולמרות שהשניים באמת לא מדברים יותר אחד עם השני הם השאירו לנו את השיר הכי אהוב עלינו, שלא משנה כמה זמן יעבור לא ימאס לנו ממנו. 

  

Wolves 

השיר האחרון הוא בין האהובים עלינו באופן אישי, הוא נוצר בשנה שעברה ביחד עם הדיג'יי מרשמלו לאחר שקט מוזיקלי מצד סלינה. השקט בא בעקבות הפרידה התקשורתית מבן זוגה "דה וויקנד" ועם יציאת השיר חזרה סלינה לאט ובשקט אל חיינו. השיר עוצמתי ומלא כוח בדיוק כמו שאנחנו אוהבים לקבל מסלינה, וזה השיר המושלם לסיים איתו את הכתבה 

 

 

 

 

 

 

 

תגובות