סיכומוזיקלי: עידן עמדי במחווה מרגשת. צילום מסך מיוטיוב

סיכומוזיקלי: עידן עמדי במחווה מרגשת

יום שישי הגיע ואם הייתם עסוקים בים ובבריכה אנחנו כאן עם כל מה שקרה במוזיקה הישראלית. והפעם: עידן עמדי במחווה לשלמה ארצי, אנוש בסינגל חדש, קורל ביסמוט מגשימה חלום, האחיות כרקוקלי מקבלות קאבר מעולה

גם השבוע הכנו לכם סיקור מיוחד על כמה מהשירים שיצאו במהלך השבוע האחרון, ועל כמה מהסרטונים המוזיקליים שנתקלנו בהם. שימו אוזן!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

עידן עמדי - "גבר הולך לאיבוד"

השנה חוגג השיר "גבר הולך לאיבוד" של שלמה ארצי 40 שנות קיום, לכבוד האירוע המרגש הוציא הזמר עידן עמדי ביצוע מחודש לשיר. את השיר כאמור כתב והלחין ארצי עצמו. השיר בזמנו (ועד היום) זכה להצלחה גדולה. הביצוע המחודש של עמדי פשוט, נקי, נעים ומצוין. עמדי ללא ספק הצליח לבצע את השיר בצורה מעולה ויחודית, ונראה כי עמד בכבוד בביצוע לשיר של אחד הזמרים הגדולים שידעה מדינתינו. 

לסיכום: הצליח להביא את עצמו לשיר. ★★★★★  

 

אנוש -"chill אחינו //תשתחרר"

אנוש הוא זמר צעיר אשר נמצא בימים אלו בתחילת דרכו המוזיקלית. רגע אחרי שהוציא אנוש את "בית על החוף" שחרר השבוע סינגל שני - "chill אחינו //תשתחרר". יש בשיר משהו מאוד טוב, זורם ובעיקר כיפי וממכר שמגיע בדיוק בזמן. את השיר כתבו, הלחינו, עיבדו והפיקו מוזיקלית אנוש וליאור אברמוב כאשר בעיבוד ובהפקה לקח חלק גם ניב שטובי. סך הכל סינגל טוב והוא הגיע אלינו בדיוק בזמן. שימו אוזן.

לסיכום: כבר מחכה לסינגל הבא שלו. ★★★★★  

 

דניאל סלומון - "האם"

דניאל סלומון הוא אחד השמות היותר מוכרים במוזיקה הישראלית מאחוריו יש שירים כמו "שנינו" ו"רבות הדרכים" לצד דנה עדיני, "אהבה", "הייתכן" ועוד'. השבוע הוציא סלומון סינגל חדש, "האם" אותו כתב והלחין בעצמו. השיר החדש פשוט מצוין, הוא נעים ובעיקר אמיתי. סלומון מבצע אותו בצורה מדויקת ומצליח להביא אותו לידי ביטוי בצורה הנכונה ביותר. סך הכל שיר מוצלח וסלומון הוא לאל ספק אחד האנשים היותר מוכשרים במוזיקה הישראלית של ימינו.

לסיכום: שיר מוצלח. ★★★★  

 

מיכאל אשש - מתפשר וכמעט"

את מיכאל אשש אנחנו מכירים בעיקר מ״הכוכב הבא״ ומההרכב ״תלאתא״ איתם הגיע עד לחצי הגמר. לאחרונה החל לחזור ולפתח את קריירת הסולו שלו והשבוע שחרר אשש סינגל חדש - "מתפשר וכמעט" השיר מתחיל מעולה וגם ממשיך כך. הוא סוחף, עדין ודרמטי באותה נשימה ובעל קליפ מעולה שללא ספק מוסיף רבות לשיר המיוחד. מיכאל מצליח גם הפעם להוכיח את עצמו ואת כישרונות.

לסיכום: שיר מדוייק שמצדיק קריירת סולו. ★★★★★  

 

שווה לדעת

לפני כחודש ספרנו לכם כאן במדור כי הזמרת הצעירה קורל ביסמוט פתחה בפרויקט הדסטארט למימון אלבומה הראשון, והיום אני שמחה לבשר לכם שהפרויקט מומן באופן מלא (ואפילו קיבל מעל לסכום המבוקש) ונראה כי כבר בזמן הקרוב נתחיל לראות חומרים מאלבום הבכורה שלה.

שווה האזנה

השבוע העלתה לירון כרקוקליהאחיות כרקוקלי) סרטון מיוחד בו שתי חיילות שרות באבט"ש את "תשע נשמות". החיילות הן נתנאלה בירמן ורום שינדלר. הביצוע פשוט יפייפה, מיוחד, עדין ובגדול השתיים מצליחות לבצע אותו בצורה יוצאת דופן ולגמרי מוצלחת. אתם פשוט חייבים לצפות בסרטון הבא.

 

 

השבוע העלה הזמרת הצעירה ליאור קקון קליפ שירה מיוחד מחתונה בה הופיעה, בסרטון שרה קקון את "בראשית עולם" של שלומי שבת לירון כרקוקליבצורה עדינה, מרגשת ויפיחפיה להפליא. לגמרי שווה האזנה!

 

 

תגובות