סקאוטר: הכירו את הכוכבת הכי חסרת מעצורים של המוזיקה. צילום מסך מאינסטגרם

סקאוטר: הכירו את הכוכבת הכי חסרת מעצורים של המוזיקה

את בילי אייליש אולי אתם מכירים, היא אחת הזמרות שפרצו דרך הרשת והפכה לבין האהובות עלינו. עם הבגדים הגדולים והלוק הכבד הכוכבת מתכוונת להפוך לדבר הבא וכבר מגשימה את החלום, הכירו את בילי אייליש

 
אם יש משהו שעוד לא ראינו במוזיקה זאת בילי אייליש, היא מראה משהו שלא פגשנו לפני זה ואנחנו בהחלט מתעניינים בזמרת החדשה שמתחילה לכבוש את המוזיקה.
 
עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:  
 

ביילי אייליש בת 16 התחילה לעסוק במוזיקה בגיל צעיר מאוד, היא באה ממשפחה מוזיקלית עם אח שיש לו להקה, היא החלה עם השיר ״Ocean Eyes״  שבכלל נכתב ללהקה של אחיה פיניאס אך לבסוף הוקלט על ידי אייליש וגם הפך ללהיט הראשון שלה. 

 
 
 לשיר יצא קליפ וזכה לביקורות מצויינות, השיר ללא ספק חשף את אייליש והכיר לנו את הסגנון שלה. בהמשך הדרך הוציאה סינגלים נוספים ואף הוציאה את השיר Bored״ כחלק מהפסקול של הסדרה ״13 סיבות״. אייליש גם השיקה את מופע הבכורה שלה והוציאה סינגלים נוספים כמו ״Idontwannabeyouanymore״. היא הוסיפה לקריירת המוזיקה שלה כשהיא רק בתחילת כבר שיתופי פעולה שאחד מהם הוא עם הזמר חאלד  השיר ״Lovely״ שיצא לאחרונה לסדרה 13 סיבות לעונה השניה.   
 
 
 
 בנוסף לכול ההצלחה בילי אייליש מתחזקת חשבון אינסטגרם עם יותר משלוש וחצי מליון עוקבים  שזמרים גדולים כבר מכירים אותה ועוקבים אחריה. היא ללא ספק מוכיחה שלמרות שהיא צעירה היא מביאה משהו מיוחד שלא יצא לנו להכיר, אנחנו כבר מחכים לשמוע ממנה והיא בהחלט מראה שהיא יכולה להמשיך ולהיות זמרת מבטיחה ומצליחה מאוד. 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

תגובות