סקאוטר: הכוכב הלטיני שמאיים להשתלט לכם על הלב. צילום מסך מאינסטגרם

סקאוטר: הכוכב הלטיני שמאיים להשתלט לכם על הלב

הכירו את סבסטיאן יטרה, כוכב לטיני המוכר בכל רחבי העולם והגיע הזמן שגם בישראל יכירו את מי שמאיים להשתלט לכם על הלב ולהפוך לאליל הבנות החדש

 
כבר מגיל 5 סבסטיאן יטרה נמשך לעולם המוזיקה, כשלמד לנגן על כל כלי אפשרי, אך עזב הכל לטובת הכדורגל.
בשנת 2013 החליט יטרה שהמוזיקה היא הדבר החזק ביותר שקרה לו בחיים ועזב את הכדורגל לטובת החלום האמיתי, הוא רק בן 23 אבל הקריירה המוזיקלית שלו בעולם גדולה ביותר, אז אחרי הצלחה מסחררת בקולומביה, ארה"ב וארגנטינה, הגיע הזמן שגם ישראל תכיר את כובש הלבבות הלטיני.  
 

בשנת 2013 שיחרר הזמר סינגל ראשון "El Psicólogo", שאותו הוא גם כתב והלחין, השיר שעונה לסגנון בלדת פופ, כבש את המצעדים הגדולים בקולומביה וארה"ב, כמו כן הקליפ המושקע שצולם עשה עבודה מרשימה ונתן לזמר את החותמת לכך שנולד פה כוכב פופ ענק, את כל זה סבסטיאן עושה כשהוא רק בן 19.
 
 

מיד לאחר ההצלחה המטורפת של הסינגל הראשון, הכוכב הצעיר, הוציא סינגל נוסף "Para Olvidar", וההצלחה הקודמת הייתה כלום לעומת מה שקרה פה. עם הסינגל הנ"ל הזמר הגיע לכל בפלייליסט אפשרי בקולומביה ארה"ב, ונצואלה וארגנטינה, והפך לאליל הבנות, כמו כן צפיות היוטיוב של השיר גדלו והגיעו ל25 מיליון.  
 

בשנת 2015 סבסטיאן הוציא עוד שני סינגלים שהפכו ללהיטי ענק ביניהם השיר "Como Mirarte"
שהביא איתו הפתעה גדולה, הזמר שמוגדר כזמר פופ לטיני, החליט ללכת לכיוון שונה והוציא סינגל שקט במיוחד, הקול הייחודי שלו גורם לצמרמורת בעת שמיעת השיר, כמו כן השיר זכה ל197 מיליון צפיות ביוטיוב שזהו שיא ענק לזמר. סינגל נוסף שיצא לזמר בשנת 2016 "Traicionera" הביא לו הצלחה ענקית וזיכה אותו בפלטינה וזהב בקולומביה אהר"ב ארגנטינה וספרד, והפך לשם הכי חם באותה שנה.  
 
 

הזמר זכה באלבומי פלטינה וזהב לאור הצלחת האלבום, בארצות קולומביה ארגנטינה, ארה"ב, ספרד וונצואלה.
השיר שצבר את התאוצה וההצלחה הגדולה ביותר מהדיסק הוא השיר "No Hay Nadie Más" שמונה נכון להיום 384 מליון צפיות ביוטיוב, נוסף לכך הזמר הלטיני שיתף פעולה עם הזמרים הגדולים בעולם, ביניהם להקת וואן רפבליק, הזמר Luis Figueroa, ו- Carlos Vives שביצעו יחד את הלהיט "Robarte un Beso" שהפך ללהיט ענק עם 790 מליון צפיות ביוטיוב.  
 
 

אני לגמרי חושבת שסבסטיאן יכול לצבור לעצמו קהל ישראלי נלהב, יש לו את כל מה שזמר טוב צריך, יש לו מראה שובה לבבות, הוא כותב ומלחין שירים, מצלם קליפים מושקעים, קולו הייחודי עם המבטא הקולומביאני עושה את השירים מושלמים יותר ויותר, ואני בטוחה שכמו שהוא כוכב ענק בכל העולם הוא הולך להיות הדבר הגדול הבא גם בישראל.

 

 

 

 

תגובות