לכבוד יום האהבה: אספנו לכם את השירים הכי רומנטיים. צילום מסך מיוטיוב

לכבוד יום האהבה: אספנו לכם את השירים הכי רומנטיים

לכבוד אחד החגים היותר אהובים עלינו: ט"ו באב, אספנו את השירים שהכי מרגשים אותנו ומתאימים ליום זה. אז אלו שירים נכנסו לרשימה שלנו?

כולנו פועלים לפי לוח השנה הלועזי אך יש ימים ששווה לזכור את התאריך העברי שלהם, אחד מהם הוא ט"ו באב שהוא יום האהבה ביהדות. חג זה מתבסס על הרגש הכי יפה שיש - אהבה. זהו הזמן המושלם בשנה להודות לאנשים שאתם אוהבים ולהראות להם כמה אתם אוהבים אותם ואין דרך מרגשת יותר משירי אהבה! בעידן שיש בו כל כך הרבה שירים שעוסקים בנושא, לפעמים קשה לבחור. אז אספנו לכם את שירי האהבה המרגשים ביותר. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

 All of me

ראשון בחרנו בשיר שאין אחד שלא מכיר. שירו של הזמר ג'ון לג'נד הגיע אלינו לפני חמש שנים אבל זה מרגיש כאילו הוא היה שם תמיד. זהו אחד משירי האהבה הכי מצליחים בעולם ועם כמעט 1.5 מליארד צפיו. ביוטיוב הוא נגע באין ספור לבבות של אוהבים צעירים. דבר נוסף שהופך את השיר לכל כך מרגש הוא שלג'נד הקדיש את השיר לאשתו, וקולו המתרגש והאוהב מצליח לחדור אל שלנו. 

 

כמה עוד אפשר

הבא בתור הוא אחד משירי האהבה האהובים עלינו ביותר בעיקר בגלל הדרך המקסימה בה הראל סקעת שמבצע את השיר אומר בפשטות כי אהבה היא מילה קטנה מידי למה שהוא מרגיש אל האדם שהוא אוהב וכל מי שהיה מאוהב יסכים איתו! השיר הגיע אלינו לפני שבע שנים ונשאר רלוונטי מתמיד, המילים המדויקות ושירתו של סקעת הופכים אותו לסופר מרגש! אם גם אתם מרגישים שהמילה אהבה לא מצליחה לסכם את כל הרגשות שלכם זהו לגמרי השיר שאתם צריכים להקדיש לבחירת ליבכם.

 

Love story

ועכשיו הגיע הזמן לטיילור סוויפט שבין אין ספור השירים שכתבה על האקסים שלה לאורך השנים השיר הזה התבלט במיוחד. כאמור סוויפט כתבה את השיר בעצמה וסיפרה כי הוא מדבר על חבר שהיה לה בתיכון וזכה להתנגדות רבה בקרב חבריה ומשפחתה, אך היא הייתה כל כך מאוהבת בו ולא שמה לב להשפעתו הרעה עליה ודימתה אותם בראשה לרומאו ויוליה ורק אחריי תקופה מסויומת הבינה כי האנשים הקרובים אליה צדקו.

השיר מלא בקלישאות על אהבה ממבט ראשון רומאו ויוליה וסיפור האהבה המושלם וזה בדיוק מה שהופך אותו לכל כך רלוונטי לבני נוער שרוצים סיפור אהבה ראשון בדיוק כמו בסרטים. 

 

איך אפשר שלא

השיר הגיע אלינו לפני שלוש שנים וכבר אז לא היו לו את המרכיבים של כל להיט ברור, לכן הוא הפתיע את כולם כשזכה לאהדה רבה למרות ובזכות ייחודו והפן המיוחד שהוא מביא איתו. הוא בוצע ע"י הלהקה ג'יין בורדו ומדבר על אהבה בצורה הכי בסיסית שיש אותנו הוא פשוט שובה בפשטות הממכרת שלו 

 

Perfect

זהו השיר החדש ביותר ברשימה, הוא יצא השנה וצבר כבל למעלה ממליארד צפיות ביוטיוב. הוא מבוצע ע"י הג'ינג'י שאנחנו הכי אוהבים - אד שירן. אד לקח חלק בכתיבת השיר והוא עוסק בלהגיד לבחירת ליבו כמה שהיא מושלמת והוא פשוט זכה בה ואנחנו חושבים שזה הדבר הכי יפה שיש. מישהו יכול להביא לנו גבר שישיר לנו את השיר הזה? 

 

My heart will go on

אחרון חביב מגיע השיר המרגש ביותר בכל הזמנים, לא חשבתם ששכחנו ממנו בטעות נכון?! כמובן שמדובר בשיר הנושא של הסרט הכי רומנטי בכל הזמנים - טיטאניק. אם לא ראיתם את הסרט יום האהבה הוא בדיוק הזמן לעשות את זה ואם ראיתם כנראה שגם אתם בוכים איתנו בכל פעם שהשיר מתנגן. במשך השנים שירי האהבה שהכי ריגשו אותנו מתחלפים לאט לאט אבל השיר הזה נשאר וימשיך לרגש לפחות עוד כמה דורות. 

 

 

 

 

 

 

תגובות