טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של לאלי אספוסיטו. צילום: Gettyimages

טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של לאלי אספוסיטו

כיום יש לנו המון זמרים בעולם וברחבי הארץ ולכולם מגוון שירים שכתבו ויצרו במהלך השנים. אך למרות עשרות השירים שיש לכל זמר, יש את המסוימים שנכנסו לנו ללב ונשארו שם. במיוחד בשביל זה כתבת המוזיקה שלנו, חגית אמינוב, בטור שבועי מיוחד, מכינה לכם את חמשת השירים הכי אהובים של הזמרים האהובים. והפעם - לאלי אספוסיטו

הכוכבת הארגנטינאית הכי אהובה עלינו, לאלי אספוסיטו, נוחתת השבוע למופע השלישי שלה בישראל, כחלק מסיבוב הופעות הבינלאומי שלה "Lali en vivo", לכבוד המאורע המרגש החלטנו להביא לכם את חמשת השירים הטובים ביותר שלה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

Una na

השיר שפותח לנו את הרשימה הוא "Una na", שהוציאה הכוכבת בשנה שעברה. קצב הפופ שמלווה את השיר גורם לנו להתמכר אליו ולרצות לשמוע עוד שירים של הכוכבת, הזמרת מבצעת את השיר באופן מושלם כראוי לזמרת פופ בינלאומית. יחד עם הסינגל שוחרר גם קליפ רשמי, שנתן תוספת מרעננת לסינגל. אספוסיטו, שכידוע מאוד משקיעה בקליפים שלה, אם זה מבחינת לוקיישנים ותפאורה מרהיבה, תלבושות משוגעות, וריקודים מדויקים, השקיעה לא פחות בקליפ המדובר ואפשר להגיד שזהו אחד הקליפים הטובים שלה.

 

Cree en mi

השיר הבא ברשימה שלנו הוא השיר האהוב עליי ביותר. ובמעבר חד משיר פופ וקיצבי, עברתי לשיר שקט ומרגש.
את השיר "Cree en mi" שהוציאה הזמרת כחלק מהדיסק השני שלה "SOY" שחיברה והלחינה בעצמה. בתקופה זו הייתה בזוגיות עם השחקן מראינו מרטינס, והודתה בכך שחיברה את השיר עליו. בשיר ניתן לשמוע צד מפתיע ומעניין של הזמרת שבדרך כלל שרה שירים קיצביים והפעם החליטה לקחת צעד נוסף ושונה ממה שהיא עושה בדרך כלל ולהראות את יכולותיה המרשימים בביצועים השקטים והרגועים, לאלי הוכיחה לנו שהיא יודעת ויכולה לרגש עם קולה העמוק והייחודי.

 

100 Grados

הבא בתור ברשימה, הוא השיר החדש של הכוכבת שהוציאה ממש לפני כמה חודשים. ושוב כובשת את הקהל מחדש כמו בכל סינגל שהיא מוציאה. שיתוף הפעולה עם הזמר A.CHAL נתן לסינגל תוספת מרעננת וכמובן גם הקליפ שצולם היה יוצא מן הכלל, בדיוק כמו שהכוכבת יודעת לעשות. קולם של השניים השתלב יחד בצורה מושלמת! ואנחנו כבר מחכים לסינגל הבא שלה.

 

Roma bangkok

שיתוף הפעולה של לאלי עם "Baby k" הוא בין שיתופי הפעולה המוצלחים ביותר של הזמרת. הסינגל המקפיץ ששרו השתיים יצא בשנה שעברה ותוך רגע ניהיה להיט ענק! קולן של השתיים השתלב בצורה נהדרת, אבל לפי דעתי מי שבלטה בביצוע הזה ואכן הראתה יכולות ווקאליות מצויינות זאת לאלי, שנתנה ביצוע מרשים במיוחד. את השיר ליווה קליפ צבעוני וקייצי במיוחד ואני לגמרי ממליצה לכם להכניס את השיר לפלייליסט היומי שלכם.

 

Boomerang

השיר שסוגר לנו את הרשימה הוא השיר "Boomerang", שגם הוא סינגל מהדיסק השני של הכוכבת "SOY". 
והוא לא סתם עוד שיר אלא יש בו המון מוסר השכל. המסר הכי חשוב שנאמר בשיר הוא שהכל חוזר בחיים ממש כמו בומברנג. ביצועה של הזמרת הוא לא פחות ממושלם וגם כאן צולם קליפ לא רגיל (כמו שהכוכבת אוהבת לעשות), יש בו המון הומור וכריזמה, לאלי מזכירה לנו שלפני הכל היא שחקנית גדולה ומבצעת שלל תפקידים שאותי באופן אישי הצחיקו, אין ספק שהקליפ הזה הוא הקליפ הכי מוצלח של הכוכבת.

 

 

תגובות