טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של "Little mix". צילום: gettyimages

טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של "Little mix"

כיום יש לנו המון זמרים בעולם וברחבי הארץ ולכולם מגוון שירים שכתבו ויצרו במהלך השנים. אך למרות עשרות השירים שיש לכל זמר, יש את המסוימים שנכנסו לנו ללב ונשארו שם. במיוחד בשביל זה כתבת המוזיקה שלנו, ליאב דר, בטור שבועי מיוחד, מכינה לכם את חמשת השירים הכי אהובים של הזמרים האהובים. והפעם - "Little mix"

בשנים האחרונות אנחנו נתקלים ביותר ויותר להקות שמתפרקות אך יש אחת שנשארת איתנו כבר 7 שנים ומרגיש כאילו תישאר לעד, אנחנו כמובן מדברים על הלהקה האהובה Little mix. הלהקה שהוקמה בתכנית  "אקס פקטור" עשתה היסטוריה כבר בהקמתה כשהייתה הלהקה הראשונה שזכתה בגמר של הריאלטי המצליח ומאז חבורת הבנות הזו לא מפסיקה לכבוש אותנו. עם אין ספור להיטים הן הפכו ללהקת הבנות הכי מצליחה באיזור והיום הבאנו לכם את חמשת השירים הכי טובים שלה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

 חwinges

נתחיל עם הסינגל הראשון ששיחררו הבנות לאחר התוכנית שבא כדי להוכיח שהן לא עוד "פליטות ריאלטי" עם 15 דקות תהילה אלא משהו מיוחד שישאר פה לעוד הרבה זמן, והן עשו את זה ובגדול. במהרה הוא הפך ללהיט מטורף וכבש את המצעדים בבריטניה וארצות הברית וכמובן שחיזק את קהל המעריצים שבנו במהלך התכנית.

 

Black magic

לאחר כמה שנים בהן השירים ששיחררו זכו לביקורת רבה ולא הצליחו כמו הקודמים הן לא וויתרו והמשיכו ליצור ובשנת 2015 שיחררו את אחד השירים הכי אהובים עלינו. השיר זכה להצלחה מטורפת בכל העולם וצבר מעל ל-300 מליון צפיות ביוטיוב. הוא הוכיח לנו שבין כל להקות הבנים יש מקום גם ללהקות של בנות ולהקה שנופלת וקמה היא לגמרי אחת שתישאר איתנו לעוד הרבה זמן.

 

Hair

גם השיר הבא הוא חלק מאלבומם השלישי שהיה מפוצץ בלהיטים, בשיר בחרו בנות הלהקה לשתף פעולה עם לא אחר משון פול וזו הייתה בחירה מעולה! קולו של פול השתלב מעולה עם הסגנון המגניב של בנות הלהקה ויחד הם ייצרו להיט מצויין שכבש את המצעדים בכל העולם ואם אתם שואלים אותנו אז לגמרי בצדק!

 

Shout Out to My Ex

השיר הבא הפך להמנון של מליוני בנות ברחבי העולם כי במקום עוד שיר אהבה מרגש שיר זה מוקדש דווקא לאקסים, מילותיו מדויקות וכל מי שיש לה אקס או שניים יכולה להתחבר אליו בקלות ולהרגיש שהוא מדבר אלייה, כמו הרבה מאוד שירים אחרים שאנו יכולים להרגיש חיבור אישי ומיוחד אליהם, גם כאן אין ספק שמדובר בסינגל מוצלח שלחוטין עושה את העבודה.

 

Power

אחרון חביב ברשימה שלנו הוא שיר שיצא רק לפני שנה וכבר נרשם כאחד הלהיטים הכי גדולים של הבנות, גם השיר הזה הוא שיתוף פעולה אך הפעם עם הראפר Stormzy שתרם מאוד לייחוד של השיר. השיר אף זכה לאין שלל פרסים כמו "השיר הטוב ביותר" ואף הוביל את הלהקה לזכייה בתואר "הלהקה הטובה ביותר".

 

 

 

תגובות