טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של Coldplay. צילום: Kevin Winter/gettyimages_IL

טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של Coldplay

כיום יש לנו המון זמרים בעולם וברחבי הארץ ולכולם מגוון שירים שכתבו ויצרו במהלך השנים. אך למרות עשרות השירים שיש לכל זמר, יש את המסוימים שנכנסו לנו ללב ונשארו שם. היום, אספנו עבורכם את חמשת השירים הטובים ביותר של Coldplay

קולדפליי נחשבת לאחת מלהקות הרוק הכי מצליחות בעולם, כבר יותר מ20 שנה הם אחראים על כמה מהלהיטים הגדולים ביותר. הם לא מפסיקים להשתפר ושומרים על הסגנון המיוחד שלהם שבעזרתו זכו ביותר מ100 פרסים שהם רק ההתחלה למה שאנחנו בטוחים שיבוא בהמשך. אספנו לכם את 5 השירים האהובים עלינו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

Fix You

כתשע שנים לאחר שהוקמה, קולדפלי הוציאו את השיר "Fix you" שהוא לגמרי אחד השירים הכי מרגשים ששמענו! השיר זכה להצלחה מטורפת ברחבי העולם והגיע למקום הראשון במצעדי השירים בישראל בשנת 2005. בשנים האחרונות הוא חזר להיות פופולארי בקרב ילדים ובני נוער רבים בעקבות כך שהושמע ברגע משמעותי בסיום העונה השלישית של סדרת הנוער "גאליס".

 

Something just like this

לפני כשנה וחצי חברי הלהקה, שמורכבת מנגנים שמנגנים בשידור חיי, הפתיעו אותנו כשבחרו לשתף פעולה עם הצמד שידוע בזכות בעיקר בזכות המוזיקה האלקטרונית שלו וכמובן שאנחנו מדברים על ה"צ'יינסמוקרס" שכזכור ביקרו ממש לאחרונה בישראל. השיר גרף מעל מיליארד צפיות ביוטיוב והפך לשיר הנצפה והמצליח ביותר של הלהקה ולגמרי לאחד השירים האהובים עלינו.

 

Hymn for the weekend 

השיר הבא הפך לאחד השירים שזכו להכי הרבה ביקורות טובות מהמבקרים וכמובן מקהל המעריצים. השיר הצויד בקליפ מושקע שצולם בהודו אבל מה שהכי משך לכולנו את העיין הייתה הופעת האורח של לא אחרת מביונסה, שהופיעה לכל אורכו ואף שרה חלק קטן.דבר נוסף שמשך את תשומת לבנו בקליפ שהוא הופק על ידי מספר ישראלים שהעידו שצילומיו ועריכתו לקחו כשלושה חודשים. בנוסף, באותה שנה נבחרו קולדפליי וביונסה לבצע את השיר באחד מהאירועים הגדולים בעולם, הלוא הוא מחצית משחק הסופרבול בארצות הברית.

 
 

A sky full of stars

את השיר הבא הוציאה הלהקה בשנת 2014 והוא היה הסינגל השלישי באלבום השישי שלהם.השיר היה אחד הלהיטים הבולטים ביותר באותה השנה וגרף פרסים רבים בינהם המקום הראשון במצעד השירים של ישראל באותה שנה.

 

Viva La Vida

השיר הבא יצא בדיוק לפני עשור והיה גם שמו של האלבום הרביעי וסיבוב ההופעות של הלהקה. השיר הגיע למקום הראשון במצעד הסינגלים הבריטי והאמריקאי, מה שהפך אותו לשיר הראשון של הלהקה שהגיע לראש המצעד בשני המצעדים הגדולים בעולם בו זמנית.

 

 

 

תגובות