טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של "כפולה". יחסי ציבור KidZ

טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של "כפולה"

היום (ה') כוכבי סדרת הנוער האהובה "כפולה" יופיעו לראשונה עם מופע חדש הכולל את להיטי הסדרה. לכן, אספנו עבורכם את חמשת השירים הטובים ביותר של סדרת הנוער שכבשה את כולנו

סדרת הנוער "כפולה" תעלה ממש היום, (ה') על במת "היכל מנורה מבטחים" בפעם הראשונה. לכבוד ההופעה החלטנו לבחור את חמשת השירים הטובים ביותר מתוך הסדרה המצליחה בכיכובם של נועה קירל, עומר דרור, תובל שפיר, דין הפנר, שיראל בוכרוב ועוד

עוד בערוץ מוזיקה של פרוגי:

"אור וצל"

את השיר "אור וצל" שרים שפיר, הפנר, בורכוב וקירל. השיר מגיע עם קליפ מעולה שמבליט את השיר המיוחד והכנה. סך הכל זה באמת שיר מוצלח, הוא מביא משהו אחר לסדרת הנוער ומצליח לגרום לצופים לחשוב הרבה מעבר לסדרת טלוויזיה. השיר מיוחד, אמיתי ונעים. ללא ספק מגיע לו להכנס לכתבה הזו.

 

"נמסיס"

בשיר "נמסיס" יש עוצמה בלתי ניתנת להסברה, בין אם בקולה של קירל שמעביר את השיר בצורה מדויקת לבין מילים חזקות. סך הכל שיר באמת מוצלח וקירל מבצעת אותו בצורה הטובה ביותרשאפשר היה לשיר אותו. לגמרי אחד השירים הטובים של "כפולה".

 

"בא לי לכוון בענק"

השיר "בא לי לכוון בענק"הוא ללא ספק אחד השירים היותר בולטים בסדרה. את השיר מבצעת נועה בצורה מעולה שלגמרי מוכיחה עד כמה טובה היא. השיר אמיתי, ממכר, בעל מילים מעולות ולחן מצוין, הוא קצבי ובעיקר מבליט את היכולות הווקהליות של קירל. יש משהו מאוד שלה בשיר, והוא לגמרי היה יכול לצאת גם כסינגל בחיים האמיתיים של קירל הצעירה. לגמרי אחד השירים הטובים בסדרה.

 

"אנחנו"

"אנחנו" הוא שירם של שפיר וקירל (ליבי עומר, דמות השנייה של קירל בסדרה ושחר). השיר עדין, רגוע, מרגש ובעיקר מביא משהו אחר לסדרה ולקירל. הביצוע של השניים נעים ויפייפה והם עומדים באתגר של שיר רגוע. זה ממש הזמן שלכם לשים פליי לאחד השירים היותר קסומים שיש בסדרה.

 

"אני טובה יותר"

את "אני טובה יותר" שרות קירל והפנר (נועה וגאיה). הביצוע של השתיים מצוין והשיר ממכר ומראה את הקשר שלהן (שתי זמרות ש"מתחרות" זו בזו לאורך הסדרה). זה ללא ספק אחד השירים הטובים בסדרה והשתיים מבצעות אותו בצורה לא פחות ממושלמת.

 

 

 

תגובות