סיכומוזיקלי: ההכרזה המפתיעה של סטטיק ובן אל. צילום: משה נחמוביץ

סיכומוזיקלי: ההכרזה המפתיעה של סטטיק ובן אל

יום שישי הגיע! ואם הייתם עסוקים בטיסות אחרונות לחו"ל והנאות של החופש הגדול. אנחנו כאן עם כל מה שקרה השבוע במוזיקה הישראלית. והפעם: מורן מזור עם סינגל חדש, החדש של הלהקות הצבאיות וגם, אדיר גץ חוזר לימי כוכב נולד

גם השבוע הכנו לכם סיקור מיוחד על כמה מהשירים שיצאו במהלך השבוע האחרון, ועל כמה מהסרטונים המוזיקליים שנתקלנו בהם. שימו אוזן!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

מורן מזור "תמיד" 

מורן מזור עשתה הפסקה לא קצרה מהמוזיקה (ארבע שנים) אך ממש לא מזמן היא חזרה עם סינגל ראשון מתוך האלבום הבא - "כמעט מאוהבים", השבוע הוציאה מזור את הסינגל השני מתוך האלבום החדש, "תמיד" השיר החדש משלב רוגע וים תיכוניות בצורה מושלמת ומזור מבצעת אותו בצורה מעולה. סך הכל סינגל באמת טוב שמגיע בחבילה מוזיקלית מעולה (פלוס קליפ שמוסיף לא מעט לשיר) ומזור שוב מוכיחה לנו עד כמה היא טובה. 

לסיכום: מוכיחה את עצמה שוב. ★★★★★   

 

הלהקות הצבאיות "יש בי טוב" 

השבוע הוציאו בצה"ל את הסינגל השלישי מתוך האלבום החדש של הלהקות הצבאיות. השיר החדש נקרא "יש בי טוב". את השיר כתב נעם חורב ללחן של אלנתן שלום. השיר פשוט, ישראלי ומצוין. החייל - נתי ליויאן מבצע אותו בצורה מעולה ונראה כי זהו עוד שיר מעולה של הלהקות הצבאיות החדשות בצה"ל. לשיר המעולה אגב מצטרף קליפ צבאי מצוין לא פחות שמשתלב עם השיר ומוסיף לו לא מעט. 

לסיכום: פשוט, ישראלי וממכר. ★★★★★   

 

שיראל בוכרוב "שידברו עליי" 

את שיראל בורכוב אתם בטח מכירים מ"כפולה" שם היא משחקת את מפל דהרי. השבוע הוציאה בורכוב הצעירה (רק בת 12) שיר חדש ומקפיץ במיוחד. בורכוב מבצעת את השיר בצורה טובה וסך הכל השיר די כיפי ונעים. תתחילו לשנן את השם שיראל בורכוב, יש לי תחושה שעוד נשמע עליה רבות בתקופה הקרובה. 

לסיכום: קטנה קטנה אך אני בטוחה שעוד נשמע ממנה המון. ★★★★  

 

יובל בדש "להיכנס לשם שוב" 

יובל בדש היא זמרת צעירה אשר עובדת בימים אלה על אלבום בכורה מתוכו הוציאה כבר את השיר - "ג'רי" השבוע הוציאה בדש סינגל חדש - "להכנס לשם שוב" השיר מצוין, הוא אמיתי, חודר ללב ובעיקר גורם להזדהות רבה. בדש הצעירה מביאה את השיר בצורה מצוינת וזהו ללא ספק עוד שיר מוצלח שאנחנו שומעים ממנה.

לסיכום: אמיתי ומצוין. ★★★★★  

 

שווה האזנה 

אדיר גץ נוהג להעלות לא מעט סרטונים שירה לחשבון האינסטגרם שלו. השבוע העלה הזמר סרטון מיוחד בו שר בחופה את "אהבת נעורי" (שיר שביצע באחת מהתכניות בכוכב נולד). הביצוע מרגש ויפייפה והסרטון הבא לגמרי שווה האזנה. 

שווה לדעת 

סטטיק ובן אל שברו השבוע שיא נוסף, רגע אחרי שמילאו שלוש פעמים את "היכל מנורה מבטחים" פתחו הצמד המוכשר הופעה נוספת, הפעם היא תערך בלייב פארק ראשון לציון. ללא ספק שיא מרשים רגע לפני הקריירה הבינלאומית שלהם ורגע אחרי יציאת הסינגל החדש - "גומיגם" שאגב נכון לעכשיו עומד על יותר משתי מיליון צפיות ביוטיוב. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

תגובות