וויב חיובי: השירים שמביאים איתם מצב רוח טוב. צילום מסך מיוטיוב

וויב חיובי: השירים שמביאים איתם מצב רוח טוב

וויב חיובי הוא תמיד חשוב, מצאנו בשבילכם את השירים שישמרו לכם עליו בכל זמן וסיטואציה שקוראת לכם בחיים

גם אחרי פרידה קשה או אפילו יום קשה חייבים לשמור על מצב רוח חיובי, עם מצב רוח חיובי החיים נראים יותר טוב ופחות מדכאים.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

Happy

אי אפשר לדבר על שירים משחררים שכיף לרקוד איתם בלי לדבר על "Happy" של פארל וויליאמס. בכנות, הכותרת של השיר מגלה את הכל. השיר הכי כיפי וקליט שיש, בשמיעה אחת מזמזמים את כל השיר כל היום ונהיים מאושרים תוך שנייה, אין פלא שהשיר זכה בפרס הגראמי לשיר הפופ הטוב ביותר.

 


Call me maybe

קשה לנו להאמין שהשיר יצא אי שם בשנת 2018 וכבר נחשב בשבילנו כנוסטלגיה.
יש בו פשוט כל כך הרבה דברים טובים, גם קולות הכינור ברקע, הקול המהמם של הזמרת המדהימה קארלי ריי ג'פסן, המנגינה שלא יוצאת מהראש, ובעיקר הקליפ המיוחד והלא שגרתי.

 

Since U been gone

"Since U Been Gone" של הזמרת קלי קלארקסון,הוא לא עוד סתם שיר מרד נעורים, למרות שאנחנו חייבים להודות שבכל מקרה הוא זכה לתהילה של צעירים בגלל הקצביות שלו, הקול העמוק של הזמרת והמילים שמיליוני אנשים מזדהים איתן. הדבר שהכי מבדיל את השיר הזה משיר מרד נעורים קלאסי, הוא שכל אחד שעבר פרידה קשה יכול להזדהות איתו.

 

 

I'll survive

"I'll Survive" של הזמרת גלוריה גיינור, מלא העצמה נשית, הקצביות המטורפת שיש לשיר והקול
המהמם של הזמרת המדהימה הזאת. אפשר לראות שגם הוא, כמו בשיר של קלי קלארקסון, מדבר על איך הזמרת מתמודדת אחרי פרידה קשה, והיא יוצאת כוכבת. במקום להקשיב לבן הזוג שלה לשעבר שרק רוצה להנמיך ולהשתיק אותה, היא מתפרצת משום מקום, ומראה לכולם עד כמה המצב שלה מדהים עכשיו אחרי שהיא לא עם בן הזוג שלה. המזל שלנו הוא שאיכשהו יש שירים שלמרות שהם מדברים על נושאים כבדים, עדיין יכולים להלהיב ולהיות כל כך פופיים ומדביקים, וI'll survive בוודאות נכנס בקטגוריה.

 

Respect

לא רק שהשיר הזה קליט ולגמרי בר-ריקוד, הוא גם שיר פמיניסטי מעצים שהגרסה המפורסמת שלו יצאה בשנות השישים ע"י אישה בשם ארת'ה פרנקלין.
המסר בשיר מאוד ברור-גברים, או הגבר הספציפי הזה, צריכים לנהוג בנשים בכבוד. אם תקשיבו למילים תוכלו לשים לב שהיא מחזיקה את עצמה בסטנדרט גבוה, וכל מה שהיא דורשת בתמורה הוא כבוד.
השיר הזה כל כך מעצים ופמיניסטי, אבל הדבר הכי טוב בו, שהוא נשאר קליט גם לאורך כל השנים האלו.

 

 

תגובות