בלתי נשכחות: ההופעות הכי זכורות מטקס ה-VMA. צילום מסך מיוטיוב

בלתי נשכחות: ההופעות הכי זכורות מטקס ה-VMA

בימת הVMA היא המקום של האמנים המופיעים להביא משהו שעדיין לא ראינו וכך גם קרה במהלך השנים. זכינו לראות את ביונסה בהריון, ליידי גאגא מדממת ובריטני ספירס עם נחש חי, וכל אלה רק חלק מהדברים המפתיעים שקרו על במת טקס פרסי הVMA בכל שנה. לכבוד הטקס שיערך מחר, הנה ההופעות הכי זכורות

 טקס פרסי המוזיקה של ערוץ "MTV" נחשב לאחד מטקסי הפרסים הנחשבים בעולם. התמקדותו של הטקס היא בעיקר בוידאו קליפים הכי זכורים ומיוחדים של השנה וכל זמר שמתחיל שואף לזכות בו בפרס. אבל הדבר שהצופים בטקס הכי מחכים לו הן ההופעות המוגזמות והבלתי נשכחות שעולות על במותיו בכל שנה בכיכובם של הזמרים הכי בולטים בתעשיית המוזיקה. היום אספנו לכם את חמשת ההופעות שירשמו לעד בהיסטוריה של ההופעות שלעולם לא נשכח. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

ביונסה מכריזה על ההריון

בשנת 2011 הדבר המרכזי שהרשת התעסקה בו הוא השאלה האם ביונסה בהריון או שהשמועות בנושא חסרות בסיס. כשעלתה לבמה בחרה לשיר את "love on top" ובסיומו החליטה לשים קץ לשמועות, היא פתחה את הכפתורים של החליפה שלבשה, חשפה בפני בעולם בטן הריונית והשאירה את כולנו פעורי פה. אין ספק שהמלכה הוכיחה לנו באותו הרגע שאין דרך אחת לחשוף הריון

 

ליידי גאגא מדממת על הבמה

עם תלבושות מוגזמות ורקדנים מעולים מאחוריה ליידי גאגא עלתה לשיר את "paparazzi", זו הייתה הופעה גדולה ומושקעת אך כזו שרגילים לראות בהוליווד. היא הפכה לבלתי נשכחת כשבאמצע ההופעה שפכה גאגא כמות גדולה של דם על החזה שלה ואז נתלתה מעל הבמה.

 

האיחוד של NSYNC

הלהקה Nsync נחשבה לאחת הלהקות המצליחות ביותר בשנות ה2000, אך לאחר זמן קצר החליט חבר הלהקה שכולנו מכירים הלא הוא ג'סטין טימברלייק לצאת לקריירת סולו ובכך הוביל לפירוקה של הלהקה. מאז מליוני המעריצים חיכו להופעת איחוד שהגיעה רק 10 שנים אחר כך בשנת 2013 על במת הטקס. הופעה שגרמה לכולנו לקוות שאולי יום אחד דרכיהן חברי הלהקה ישתלבו שוב והם יחזרו להופיע וליצור יחד.

 

טיילור ברכבת התחתית

ההופעה הזו התרחשה לפני כמעט עשור, בתקופה שטיילור סוויפט עדיין הייתה נערת קאנטרי ולא כוכבת פופ חסרת מעצורים, לכן כשבחרה סוויפט להופיע באמצע העיר תוך נסיעה ברכבת התחתית כולם הופתעו. סוויפט התחילה את ההופעה בתחתנת הרכבת, ממנה עברה לתוך רכבת נוסעת ומשם לגג של מונית וכל זה כשהיא מוקפת במעריצים נלהבים. למה דברים כאלה לא יכולים לקרות כשאנחנו מבקרים בניו יורק? 

 

בריטני ספירס עם נחש חי

בריטני ספירס ידועה ביצירת דרמה ושערוריות אבל הפתיעה את כולנו כאשר בזמן שהופיעה את עם השיר "I'm a slave 4U"ב החליטה שאביזרים דוממים לא מספיק מרגשים אותה והביאה לבמה נחש פיתון ענק והופיעה כשהוא על כתפיה כמו צעיף פשוט.

 
תגובות