ביקורת אלבום: ליאם פיין מפתיע עם אלבום קצר במיוחד. צילום: GettyImages

ביקורת אלבום: ליאם פיין מפתיע עם אלבום קצר במיוחד

לקראת אלבום הבכורה שיצא בספטמבר ליאם פיין הוציא אלבום קצר שכולל רק ארבעה שירים, האם הוא הצליח לשמור על ההצלחה של השירים הקודמים שלו? ביקורת אלבום

ליאם פיין, זמר ויוצר בן 24. אתם כנראה מכירים אותו כיוצא להקת "וואן דיירקשן" שהודיעו על פירוק הלהקה לפני כשנתיים. מאז פירוק הלהקה פיין החליט כמו רוב חברי הלהקה לפרוץ בקריירת סולו ועובד על אלבום בכורה שיצא ב14 בספטמבר, שיכלול את אחד הלהיטים הגדולים של השנה "Strip That Down", עד התאריך המיועד פיין יצר והשיק ביום שישי האחרון אלבום קטן לקראת אלבום הבכורה הגדול והמלא שלו, אלבום שבשמו המקצועי נקרא "EP" (אלבום מקוצר) שבו ארבעה שירים בלבד. לאלבום המדובר קוראים "First Time".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

השיר שפותח את האלבום הוא "First Time" כמו שמו של האלבום, שיר זה הוא בשיתוף פעולה עם הראפר פרנץ' מונטנה. השיר מאוד דומה למה שאנחנו שומעים בזמן האחרון בתעשיית המוזיקה, השילוב בין פופ לראפ. הקטע ה"פופי" שפותח את השיר, שבשיר הזה ספיציפי זה של פיין כמובן ואז מצטרף אליו מונטנה. שיר מאוד קליט ונדומה מאוד לרוב הלהיטים העכשוויים.

השיר השני באלבום הוא "Home With You" שיר שמדבר על משבר קטן ביחסים ושהבן רוצה שהם יחזרו הביתה ביחד וידברו על זה, שיר שבהתחלה מרגיש לנו שקט אך בפזמון נהייה קליט ופופי.

 

לאחר שני שירים מקפיצים בלחן מגיע השיר השקט - "Depend On It", השיר מדבר על איך בני זוג היו אוהבים כל כך והיום הם סוג של אויבים. שיר שנותן לנו פרופורציות ומלא במשמעות. קיבלנו צד חדש בפיין שלא הכרנו לפני כן, בעקבות המעבר שלו לקריירת סולו.

השיר שסוגר את האלבום הוא "Slow", שיר שמדבר על זוג שחווה פרידה ולאחר כמה חודשים בן הזוג רוצה לנסות שוב את מערכת היחסים ומבקש מהבת שיעשו את זה לאט. שיר שמזכיר לנו את שירי "וואן דיירקשן" בקטע טוב כי אנחנו כל כך מתגעגעים ללהקה הזו.

 
 
 

לסיכום, אלבום קצר וקולע, קיבלנו שלושה שירים עם ביטים שמחים ומקפיצים ושיר אחד רגוע עם משמעות. הקדמה מצויינת לקראת אלבום הבכורה שיצא בספטמבר. עם כמה הופתענו שהוא מוציא אלבום קטן פחות מחודש לפני האלבום הראשון אנחנו שמחים שהוא עשה זאת, השירים באלבום המדובר עשו לנו חשק מטורף לשמוע עוד מפיין, הדבר היחידי שהתבאסנו ממנו הוא שאת הטקסטים של השירים פיין עצמו לא כתב אך עדיין עם זאת השירים מעולים ונכנסו לפלייליסט שלנו ביג טיים.

 

תגובות