סיכומוזיקלי: אחי נתן וליאל אלי משתפים פעולה. צילום מסך מיוטיוב

סיכומוזיקלי: אחי נתן וליאל אלי משתפים פעולה

רגע לפני השבוע האחרון של החופש - קבלו את השירים האחרונים מהשבוע החולף והפעם: התאומים מהרשת בסינגל בכורה, קובי פרץ חוזר לעניינים ורוני דלומי בקאבר ללהיט השנה

אם הייתם עסוקים בלקנות ציוד ללימודים ולא הספקתם לשמוע את כל מה שחדש במוזיקה הישראלית - קבלו את הסיכום המיוחד שלנו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

חן ונוי - לזוזה

צמד כוכבי הרשת המוזיקליים והאהובים, שחררו השבוע סינגל משותף נוסף והפעם: "לזוזה". השיר החדש קצבי, ואחד כזה שבאמת גורם לזוז ועם זאת מרגיש לנו כבר מוכר לנו וכאילו כבר שמענו אותו בעבר, אך זוהי גם נקודה טובה לשיר שבהחלט שם דגש על הקצב והביט. 

לסיכום: טעם מוכר וממכר. ★★★

 

יונה & יוניאל - זוג יונים

זה לא חדש שחברות מסחריות מנסות להוציא להיטים שיעזרו להן עם השיווק והפרסום, זה עבד למשל עם "קומסי קומסה" (של 'יס') ו"אצל הדודה והדוד" עם נועה קירל ואגם בוחבוט ו"בוקר טוב" עם עומר אדם של בזק. כעת הגיע תורם של היונים מ"ביטוח ישיר", מעין בדיחה על זה שהביטוח באמת ישיר שיר. אך הפעם עם ניסיון לייצר להיט חתונות זה נראה מאולץ מדי, לא משהו שעבד. זה נחמד וקורץ לעיתים אך ברובו פשוט לא צחקנו ודי מאסנו.

לסיכום: לבדוק למה זה כן עבד אצל אחרים. ★

 
 

אחי נתן - נשבור

יוצא "האח הגדול" ו"הכוכב הבא", אחי נתן, ממשיך בעשייה מוזיקלית ומכוון לפריצה בתחום. אחרי כמה סינגלים שגרמו לנו להכיר אותו בפן אחר, משחרר נתן סינגל חדש בשם "נשבור". אומנם היינו מחדדים קצת יותר את הבתים אבל מדובר בשיר לא רע בכלל ודי אהבנו אותו. הוא כייפי, נינוח ופופי. הוא לא עמוק מדי ולא מחפש להשען על יותר מדי רגשות, פשוט להסחף עם הכל וככזה- זה עשה את העבודה. גם הקליפ עם כוכבת הרשת האהובה, ליאל אלי וגילוח השיער במפתיע של אחי, הוסיפו לאווירה המיוחדת.

לסיכום: עבודה טובה. ★★★★

 

ניק ומקס - ISLA

האחים התאומים שכבשו את הרשת ורק הולכים ומתחזקים, החליטו לשחרר השבוע סינגל בכורה משותף באנגלית. נכון, נדמה שכמעט כל כוכב רשת אפשרי כבר דאג להוציא שיר במטרה לצבור עוד צפיות וויראליות ולהשאיר חותם, אך אנחנו תמיד פתוחים לשמוע כל שיר, כי אם זה נשמע טוב - מה צריך יותר מזה? הפעם מדובר בשיר "ISLA" של ניק ומקס וכאן קצת התבלבלנו (ולא רק כשניסינו לזהות מי זה מי...) הבתים עצמם קצת חלשים ומשעממים ואילו דווקא הפזמון עוד איכשהו מעורר, עובד טוב ואף יש בו טאצ' מחו"ל שמגניב אותנו.

לסיכום: התחלה חביבה, אבל בטוחים שבשיר הבא זה יעבוד יותר. ★★

 

קובי פרץ - תודה לך

לאחר הפסקה ארוכה מהוצא שירים בעקבות מאסרו בשל העלמות מס, קובי פרץ שרק השתחרר לאחרונה, משחרר את הסינגל החדש שלו - "תודה לך". אם ציפיתם ללהיט חדש ממי שהביא להיטים כמו "סה לה וי", "בלבלי אותו", "בן של מלך" ועוד, הפעם דווקא התאכזבנו. השיר החדש אומנם אמור להיות מרגש אך נדמה כי הוא מנסה ללחוץ מדי על זה, מה שיצר שיר סתמי ורגיל. הוא לא גרוע אבל לא כזה שאפשר להגיד שנזכור. חמוד, קליט וכזה שעוד ינוגן כשיר חופה או סלואו בעונת החתונות אליה.

לסיכום: איפה הלהיטים של פעם? ★★

 

פאר טסי ומאור אדרי - עוד רגע

פאר טסי ממשיך בפרוייקט הדואטים שלו - "הפוך לשנינו" והפעם משתף פעולה עם הזמר מאור אדרי (שכיכב השבוע בכותרות) בשיר "עוד רגע". אנחנו אוהבים שיתופי פעול בין זמרי ענק, וגם כאן זה עובד (אם כי ציפינו ליותר). עבודה נכונה לשיר שהוא די רגוע. לא מדובר בשיא של שניהם אך בהחלט מדובר בשיר שנשען על מוזיקה טובה ושני זמרים עם קולות מעולים.

לסיכום: אהבנו. ★★★★

 

שווה האזנה

רוני דלומי הצליחה לרגש אותנו במיוחד השבוע כשהתארחה באולפן גלגל"צ ובו בצעה קאבר לאחד מהלהיטים הגדולים של השנה העברית החולפת, "לפעמים" של אורי בן ארי. לגמרי שווה האזנה!

 

הזמרת המתחילה, אופיר כרמון, בעלת סיפור חיים מרגש במיוחד אך מה שיותר מרגש הוא דווקא הקול שלה. קבלו את הקאבר שהעלתה השבוע לשיר "צבעים" של גיל ווין.

"כרקוקלי" ממשיכות לפרוץ ובגדול בעולם המוזיקה המקומי. כעת הן חברו לקאבר מיוחד שנעשה לקראת המצעד השנת של גלגלצ ו-ynet. מדובר בעיבוד מיוחד וקסום ללהיט "Nevermind" של דניס לויד (ניב טיבור).

 
תגובות