טוסו על זה: הפלייליסט המושלם לנסיעות ארוכות. צילום מסך, רמי זרנגר

טוסו על זה: הפלייליסט המושלם לנסיעות ארוכות

אם יש לכם נסיעה ארוכה או שאתם סתם רוצים להקשיב למוזיקה טובה, הכנו לכם פלייליסט מושלם לזמן הזה.

אם יש לכם בקרוב נסיעה ארוכה או טיסה לחו"ל ואתם לא יודעים מה לעשות בכל הזמן הפנוי הזה? כדי שלא תשתעממו הכנו לכם את הפלייליסט המושלם לנסיעות ארוכות. תסמכו עלינו כשאנחנו אומרים שלא תפסיקו לשמוע אותו.

עוד בערוץ מוזיקה של פרוגי:

One Kiss"-Calvin Harris and" Dua Lipa"

אין דרך טובה יותר מזאת להתחיל את הפלייליסט שלנו, השיר של דואה ליפה וקלווין האריס יצא רק לפני שלושה חודשים וכבר הפך ללהיט היסטרי ולאחד מהשירים הבולטים יותר בתקופה האחרונה, הוא קצבי, שמח ולגמרי מעולה להתחלה של נסיעה ארוכה.

 

Girls Like You"- Maroon 5 ft. Cardi B"

הבא בתור הוא אחד השירים הכי טובים ששמענו בזמן האחרון, הוא לא צועק מידי ולא שקט מידי אלא קליל וכיפי שאלה בדיוק הדברים שאנחנו צריכים בנסיעות ארוכות. השילוב של מארון פייב וקארדי בי הוא אחד השילובים הכי טובים שיצא לנו לשמוע וקבלו בונוס, בקליפ של השיר מופיעות כמה מהנשים הכי משפיעות בארצות הברית ובינהן גם גל גדות שלנו!

 

Échame La Culpa"- Demi Lovato, Luis Fonsi"

כמובן שאי אפשר בלי קצת ספרדית בפלייליסט שלנו אז במיוחד לאוהבי המוזיקה הלטינית מגיע השיר של לואיס פונסי ודמי לובאטו, שאמנם יצא לפני כמעט שנה אבל למרות זאת הוא עדיין אחד מהשירים הבולטים ביותר בתקופה האחרונה, הוא צבר יותר ממיליארד וחצי צפיות ביוטיוב (מודים שחלק גדול מהן באשמתנו) ובכל פעם שאנחנו שומעים אותו הוא מכניס אותנו למסיבה שמעבירה לנו את הזמן בשניות.

 

"ואם תבואי אליי"- עידן רייכל

בכל פלייליסט טוב, תמיד רצוי שיהיה לפחות שיר אחד בעברית, אחד כזה שרוצים לשמוע שוב ושוב ותמיד יחזיר אותנו לאווירה הביתית שלנו, לא משנה עד כמה אנחנו רחוקים מהבית. במקרה שלנו מי שתופס את המקום הזה הוא עידן רייכל עם השיר "ואם תבואי אליי", הוא מסוג השירים שאף פעם לא נמאסים עלינו לא משנה כמה פעמים נשמע אותו.

 

 Uncover" - Zara Larsson"

זהו השיר המושלם לשלב בו אתם רוצים לנוח, להניח את הראש ואולי גם לישון קצת, הוא לא חזק ולא חלש מידי, וזה בדיוק מה שאחנו צריכים. השיר המדובר יצא לפני כשלוש שנים ונשאר אחד השירים שאנחנו הכי אוהבים לשמוע כשאנחנו רוצים קצת שקט,הוא צבר כמעט רבע מיליארד צפיות והוא ללא ספק צריך לזכות במקום בפלייליסט שלכם.

 

"חברות שלך"- עומר אדם

הגענו לשיר האחרון שלנו בפלייליסט המטורף הזה ואיך אפשר לסיים בלי האחד והיחיד - עומר אדם. כשאנחנו כבר מיואשים ומאבדים את הסבלנות אין כמו שיר כיפי של הזמר הכי פופולארי בישראל בימים אלה כדי להרים לנו את מצב הרוח ואיך אפשר שלא להתחיל לקפוץ בנסיעה כשמדובר בלהיט "חברות שלך"? תשמעו אותו ואנחנו מבטיחים שהוא ישכיח מכם את הדרך הארוכה שעוד לפניכם ויחדיר בכם המון אנרגיות טובות.

 

אז כל מה שנותר לנו הוא לאחל לכם נסיעה נעימה ובטוחה או טיסה קלה ומוצלחת- מה שתבחרו!

 

תגובות